Na het PHPuitje van afgelopen zaterdag zaten we op het IRC nog na te borrelen en de belevenissen van de dag door te praten en toen kwamen op het volgden Idee:

PHPhulp T-shirts
Een T-Shirt met het enige echte officiele PHPhulp logo rechts boven in en met op de achter kant de teskt (www.)PHPhulp.nl

Wat zal de prijs zijn?
De prijst is sterk afhankelijk van de aantal bestellingen dit omdat hoe meer je besteld hoe goedkoper het wordt.

Wil je ook 1 of natuurlijke meerdere T-shirts post het dan even in deze topic. Het verplicht je nog tot niets.
Ik wil er ook 1 krijgen we ook meer info voor er wordt bestelt, misschien gaan m'n ouders nog moeilijk doen.
Als je niet instaat bent om zelf een klein bedrag over te schrijven moet je niet meedoen.
Ik bedoel: Ik ben 12 en kan zelf geen overschrijvingen doen, alleen als m'n ouders het goedvinden

edit: Waar moeten overschrijvngen naar worden gedaan en waar moet je dan je info opgeven of is dit nog niet bekend??
Eerst kijken of er voldoende animo voor is, dan kunnen wij een voorstel indienen/offerte opvragen.
Ik wil er misschien ook wel een, maar ik wil eerst een beter idee hebben hoe het er ongeveer uit gaat zien...
Ik wil wel een tshirt met

Cannot modify header information - headers already sent by (output started at phphulp.nl/index.php:1)

:) maar idd goed idee wel , ik doe mee!
Ik wil ook wel zo'n dingetje :P
Geert als jij bedrijf namen hebt mailt met de bedrijfsnaam dan zullen we even kijken.

Boaz Ontwerp moet nog gemaakt worden.

Bas zoek jij even de logo op in groot formaat?
Ik wil er ook wel eentje. Alsie maar niet te groot is ;) Maar ach... Ik kan hem net zogoed gebruiken om in te slapen :P Maar ik moet paps wel weer héél lief aankijken... Met dat t-shirt is mijn phpslaap-uitrusting helemaal compleet ;) (ik had al een knuffel gemaakt :D - die er trouwens niet zo goud uit zag-)
Weet niet precies als ik er 1 wil,

Zullen we een wedstrijd houden? Wie maakt het mooiste t-shirt in Photoshop oid

Reageren