Hallo,
ik heb als een stageopdracht een onderzoek welke ik moet voeren op fora op het internet over ervaringen van gebruikers met RSI.
Dus ik wil jullie vragen of jullie;

Ervaring hebben met RSI?
Hoe jullie het eventueel verholpen hebben?
Hoe je het probeert te voorkomen?
Of jullie vrienden en of kennissen hebben die hier onder lijden?

Graag beetje beknopt antwoorden, dan verwerk ik dat wel ;)
alvast bedankt!
Ik heb geen ervaring met RSI
Ik altijd scheef zitten lekker hangen aan de zijkant enzo... naja vroeger paar jaar geleden toen ik helemaal addict was aan een game, krijg ik nogal last van mijn polsen en vaak ook beetje mijn rug door die gekke draai die ik maak tijdens het zitten. Met sporten zit het wel goed :D, dat maakte niks uit. Als ik veel dagen achter elkaar uren lang typ krijgt mijn rechter wijsvinger het ernstig te verduren, door de manier van typen :D. Linker hand typ ik 5 vingers, rechts 2 (duim en wijsvinger).
Gewoon minder achter de pc zitten, heb dat spel gedumpt, vaker pauzes en lange, gewoon ff een half uur buiten voetballen ofzo... Last van mijn vinger middelvinger typen :D. Ik denk dat ik daarnaast ook te veel ram op dat toetsenbord.
je moet gewoon een beetje bewegen, ik heb dat zelf in me, aangezien ik steeds verder onderuit zak, moet ik elke zoveel minuten weer rechtop gaan zitten ^_^
Wie last heeft van een muisarm, kan misschien beter naar de dierenarts gaan ;)
ik heb op het moment rsi aan me elleboog..
ik heb het ook al aan me schouders gehad ik heb een speciale stoel ervoor en een houder onder me arm..
@aoi, informeer eens naar een goudinjectie

dat helpt heel erg
rsi in je elleboog is toch niks anders dan een tennisarm?
ja.. maar niet door het tennisen lol :P

een goudinjectie?
wat houd dat in?
ik heb ook steeds dat ik met me schouderbladen draai zwaar irritant soms doet het zelfs pijn
Geen idee wat het precies is, maar ik denk dat je na zo'n goudinjectie een stuk meer waard bent!
kweet niet of ik het heb maar keb de laatste tijd wel last van mijn knieeën als ik te lang stil zit

want lijkt net alsof ik gehypnotiseert ben als ik achter de computer zit:p

zeg ff als ik gehypnotiseert fout heb geschreven:)

maar dan voel ik steken in me knie:( en dan ken ik ff niet helemaal goed lopen:(

en anders beweeg ik denk wel genoeg:)

na ja GR. mebus!
Ik snap niet wat RSI moet zijn, ik heb alleen last van rug gehad (me lichaam groeide echt niet normaal snel, en toen kreeg ik er klachten van -_-).

Reageren