Hallo, ikke ben helemaal klaar met al die gratis hosts. Ik wil nu op zoek naar een goede betaalde host. Zijn er wat wat van die vergelijkingssites voor betaalde hosts? Of wat zou jij mijn aanraden?
Kijk eens bij topservers, die zijn goedkoop, hebben veel klanten, snelle service en je heb Direct Admin en gewoon op je FTP alle rechten (ook phpmyadmin)
Ik zeg E-dentify.nl, een van de goedkoopste die ik ken, met gigantisch veel vergeleken met andere.
350mb ruimte, 10gb dataverkeer, en voor de rest alles zo'n beetje ongelimiteerd! voor 1 euro per maand. Meer dan 2000 klanten dus cker goed!
Ik kan ik je E-dentify afraden. ik zit zelf bij easyracks betaal €150,00 per maand.. de service is minimaal (lang wachten op een mail reactie of je krijgt helemaal geen andwoord)
was mn Colocated server down. ze sturen geen mailtje.. maar moet zelf vragen waarom de server down was.
Had ook problemen toen ik de server in amsterdam kwam plaatsen
was geen utp aanwezig / geen power suply in het rack..
Stefan heeft het dus er ook al over, alleen dan heeft hij pakket 1 en ik 2 :P
Ik heb nu 3 pakketten bij E-Dentify lopen, 2x pakket 1, 1x pakket 2, 2x op Eos, een goede server die geen problemen kent, en 1x Poseidon, een server waar ik sinds 4 dagen op sta.
Het klopt dat ik ook negatieve dingen heb gehoord over E-Dentify, maar tot zover heb ik nog geen problemen gehad.
Enigste wat ik tegenstrijdig vond is dat er bij de Algemene voorwaarde staat dat er Fair Use Policy is (bij dataverkeer) en op de site zelf 0,70 per overschrede GB.. maar Algemene voorwaarde zijn bindend, dus dat wordt gevolgd.