Misschien wel een leuk idee. We gaan een spel of iets maken(wel een orgineel) met zoveel mogelijk leden van phphulp samen. Dan voegt iemand alles samen in een site, zo leer je goed met andere scripters samen te werken. Heeft er iemand ideën of wil iemand zeggen wat hij/zij ervan vind, kun je dat hier posten. Mocht het populair worden, maak ik er een site voor(waar je ideeën in kan sturen en progress kan zien etc.)
msn adres
[email protected]
opzich een leuk idee.

Maar of iedereen genoeg tijd hier voor heeft?

Je zal dan iedereen wel moeten "dwingen" tot de nodige hoeveel heid commentaar
sounds bad 2 me
iedereen script op zijn eigen manier, en als je met meerderen iets gaat maken waarvan de kunsten veel verschillen kom je nergens.
Opzich is het idee erachter wel leuk... geeft mensen de mogelijkheid om te leren samenwerken, documenteren, commentaar, UML, schrijven van classes en functies etc etc etc.

Alleen maar nuttig, echter vraag ik mij af of het uiteindelijk te realiseren is... ik denk eerder dat je het wat kleiner zult moeten houden met een klein clubje fanatiekelingen.
willen alle geintresseerden zich in ieder geval melden? Dan weet iedereen waar je aan toe bent. Dat samenwerken wordt in de toekomst steeds handiger, omdat websiteprojecten steeds grootschaliger worden
bij deze dan.

ik wil wel helpen.

denk dat voor overleg msn het handigst is
isse je msn op het net zetten handig.

zet het in je profiel
of je moet eerst zelf een spel maken en dat andere mensen dan op phphulp er dingen erbij kunnen maken:)

GR. mebus!

Reageren