Misschien wel een leuk idee. We gaan een spel of iets maken(wel een orgineel) met zoveel mogelijk leden van phphulp samen. Dan voegt iemand alles samen in een site, zo leer je goed met andere scripters samen te werken. Heeft er iemand ideën of wil iemand zeggen wat hij/zij ervan vind, kun je dat hier posten. Mocht het populair worden, maak ik er een site voor(waar je ideeën in kan sturen en progress kan zien etc.)
msn adres
[email protected]
zouw kunnen maar dan moet je vrees ik grafisch wat gaan doen.

misschien ming (mis)bruiken
Fuckmtsplus schreef op 24.05.2006 23:19
isse je msn op het net zetten handig.

zet het in je profiel

En dan wordt het niet geindexeerd door google ofzo? Wat een onzin, Nederlands praten is ook best handig trouwens!
vergis ik me of zijn profielen zonder ingelogd te zijn niet zichtbaar?

zolang we elkaar begrijpen gaat het toch goed?
Wij van de IRC divisie wensen jullie veel succes met je project :-)

offtopic: lezen is ook handig. MSN adres stond ook al in de starterspost.

Edit:
Of dat MSN adres is toegevoegd middels een edit, maar dat kan ik natuurlijk ook niet weten :\
We zijn op dit moment wel met wat anders bezig. Iets want de bedoeling dat goed wordt aangepakt met nete code (PHP5 OOP gebasseerd enz). Dit met wat mensen die ervaring hebben met wat grotere projecten. Alles moet goed gecordineerd worden waar hier net zo als altijd meeste werken in zitten.

Het idee is een oude waar vroeger niets van kwam...

Meerinfo #phphulp op irc.chat4all.net
Fuckmtsplus schreef op 24.05.2006 23:32
vergis ik me of zijn profielen zonder ingelogd te zijn niet zichtbaar?

zolang we elkaar begrijpen gaat het toch goed?

Klopt
Als het eventueel nodig is ben ik nog wel bereid om de kosten van de hosting voor de eerste periode op mij te nemen. Maar dan moet het geen online game alla crinimals worden
Dat zou mooi zijn. Maar we moeten denk ik eerst eens een goed doel vinden

Reageren