Misschien wel een leuk idee. We gaan een spel of iets maken(wel een orgineel) met zoveel mogelijk leden van phphulp samen. Dan voegt iemand alles samen in een site, zo leer je goed met andere scripters samen te werken. Heeft er iemand ideën of wil iemand zeggen wat hij/zij ervan vind, kun je dat hier posten. Mocht het populair worden, maak ik er een site voor(waar je ideeën in kan sturen en progress kan zien etc.) msn adres [email protected]
Misschien iets leuks om te maken, een goed forum...
Ik schrijf vaak uitbreidingen, aanpassingen en portals voor websites gebaseerd op bijv. een PHPBB forum... en hoe vaker je dat doet hoe meer je je begint te ergeren aan hoe PHPBB in elkaar zit.
Verder ben ik vaak opzoek naar goede fora maar ze voldoen nooit aan mijn eisen. Soms zijn ze gewoon _te_ uitgebreid, soms zijn ze slecht geschreven of gedocumenteerd etc etc etc.
Na mijn stage in kenia (3 maanden) heb ik nog 3 maanden 'vrij' van school. Die tijd wil ik gebruiken om een website+forum te schrijven voor de organisatie (ex-change) die mij naar Kenia stuurt. Ik wil dan echt van de grond af omhoog een _goed_ forumsysteem schrijven met modules, OO en goede documentatie. Kost wat, maar dan heb je ook wat.