Hetgeen er gecode moet worden:
-Login en Register (met profiel)
-Online news (clannews en scene news) posten /teampage/crew/awards/gallery/results
- Forum moet niet gemaakt worden. About en Sponsors offline kunnen aanpassen
- Op gepost news comments kunnen geven
Ten 2de. Niemand hier gaat voor 1,50 per uur netto werken.
Van de 75 euro gaat ongeveer 50% naar de Belansting dients. Dus je houd noug 37,50 euro. Laten we zegen een scripter is het neto uurloon 10 euro. Dus je kan 3 uur en 3/4 werken. In deze periode krijg ik het niet af.,
Als alles "zwart gaat" houd je ook niet meer dan 10 uur over wat gewoon veel te kort is.
Eehm... Die website (mindz-esports.com) bestaat volgens mij nog niet. Ik ga er dus vanuit dat dit een nieuwe website is.
Omdat die website eruit ziet zoals enorm veel websites, niet alleen kwa opbouw maar ook op de kleine details als bijv. de vlaggetjes... Waarom denk je dat deze website wel goed van de grond af komt? Heb je onderzoek gedaan naar de vraag van dit soort websites? Waarom is jou website anders dan andere?
De reden? Nouja.. niemand gaat 2 ~ 3 weken (tijdsdruk? voor 75 euro? jij durft, weet je hoe complex dit soort websites zijn?) werken om vervolgens een website op te leveren die daarna verdwijnt door het gebrek aan bezoekers. De enige rede om mee te werken is omdat het leuk staat in je portfolio.
Oehja, als je mijn nieuwssysteem intergreerd ben je er eigenlijk al, alles zit daarin. Maar iets zegt mij dat die hele website ook nog gemaakt moet worden (html/css) of niet>?
Een forum is bedoeld voor discussie, dus om niet op mij te reageren zou niet de bedoeling zijn ;).
Ik zie te vaak mensen vanuit het niets een idee hebben (die niet echt origineel te noemen is, sorry) en vervolgens 'eventjes' een website willen neerzetten.
Wat ze vergeten is dat het niet zozeer de website/scripting is die een website maakt tot wat het is, maar het is de community/gebruikers erachter. Die 'pluk' je niet echt uit de lucht ofzo.
Verder, en dat is ervaring omdat ik met grote gamewebsites overleg, zitten zulke systemen enorm complex in elkaar en zit er een heel team van goede mensen achter om dat draaiende te houden.
Maar ik kan ook ongelijk hebben, voor het zelfde geld heb jij ook een groep vrienden met hetzelfde idee/doel en kennis. Wie weet heb je wel iets origineels wat jou website anders dan andere maakt maar is dat voor mij niet duidelijk naar voren gekomen.
Ik ben soms wat enthousiast ;). Het zijn altijd leuke projecten om van te leren, maar als je het scriptwerk uitbesteed kan je er weinig van leren.
Maargoed, reeds gezegt, mijn nieuwssysteem kan je zo gebruiken, daar zit het meeste wel in. Kwestie van cssje aanpassen en wat dingetjes implementeren en je bent er wel. Ik wil je daar best bij helpen, maar ik ga niet als full time scripter aan de slag.