Beste,

Ik ben opzoek naar iemand die aardig wat php kennis heeft en deze kan gebruiken voor het coden van mijn website.

De website:
www.users.skynet.be/fa858850/mindz.jpg

Hetgeen er gecode moet worden:
-Login en Register (met profiel)
-Online news (clannews en scene news) posten /teampage/crew/awards/gallery/results
- Forum moet niet gemaakt worden. About en Sponsors offline kunnen aanpassen
- Op gepost news comments kunnen geven

Dit is het zowat in het kort.

Geefprijs: rond 75 euro

Voor meer info PM of email&msn: [email protected]
@Jason als er geen disccusie op mogelijk was zat deze topic op slot wegens on redelijke prijzen
Jason de Ridder schreef op 26.05.2006 19:08

Dit is een eindeloze discussie...

Ieder zijn eigen mening, maar persoonlijk vind ik dat ik nuttige informatie (kennis) en ervaring deel. Sommige van deze ervaringen zou ik van willen dat iemand ze mij vroeger eerder overgedragen hadden.

Maargoed, ik hoor het alweer... succes verder.

Ik ben overigens blij dat ik niet op PHPfreakz zit, ik heb het daar nog geen week volgehouden...
@ Arjan ik vind phpfreakz ook slecht. En ik zou jou ook hartelijk willen bedanken voor al je reacties.

En als nou die pagina's die online editbaar moesten laat wegvallen dus gewoon login ( met profiel ), voor admins news/scene news/wars posten ? Is dat dan redelijker?
Dat soort systemen (gewoon nieuwssysteem dus) zijn er genoeg van, en die kan je ook gewoon downloaden :). Zoals eerder gezegt, mijn nieuwsysteem zit dat alles in.

Echter moet er ook een complete website gemaakt worden, dus het is meer dan een zipje uitpakken en wat namen veranderen.
Nja, ik heb iemand gevonden.

Bedankt voor al jullie reacties (Arjan jij zkr:p ! )
Oke, vertel, wie is die slimmerik :)
Succes, en als je ergens hulp/advies/kennis bij nodigd heb horen we het vanzelf wel :).
jah ik ben zelf nu php aan het leren heb me het boek PHP5 & MYSQL aangeschaft en het vlot aardig.

Enja arjan; hetgeen jij in kenia gaat doen: respect man :) ik ken er nniet veel die dat zouden doen!
Kijk ik heb ook een hekel aan PHPfreakz, maar het vacatureforum daar is gewoon beter dan hier.
@Eris:

Wat onredelijk is, een topic sluiten, omdat jij vindt dat er te weinig geboden wordt. Hier kan je de topic starter op wijzen, maar als er iemand is die wel voor deze (schampere) E 75,- aan de slag wil, laat hem dat zelf weten! Jij als administrator hebt de taak, evenals de mods, om het forum 'schoon' te houden, niet meer niet minder... (het is trouwens _dit_ topic)

@Arjan:

Kennis delen is geen probleem, integendeel zelfs! Maar daar hoeft geen discussie aan vooraf te gaan ;-)
Jason ik vind niets goed aan PHPfreakz, phphulp is op alle gebied 100000x beter!

Enja mensen even ter informatie, ik heb uiteindelijk 2 mensen gevonden die ermee aan de slag willen. NU ga ik nog moeten kiezen ook:D!

Reageren