Hetgeen er gecode moet worden:
-Login en Register (met profiel)
-Online news (clannews en scene news) posten /teampage/crew/awards/gallery/results
- Forum moet niet gemaakt worden. About en Sponsors offline kunnen aanpassen
- Op gepost news comments kunnen geven
Persoonlijk denk ik meer dat je moet zoeken bij iemand in je directe omgeving. Er moet een complete website gemaakt worden (dus html/css + scripting)... dat kost enorm veel werk en je spreekt hier niet meer van meehelpen maar alles van de grond af aan opbouwen. Het enige wat jullie nu hebben is een jpgje hoe het er ongeveer moet uitzien.
Waarom zal ik deze opdracht moeten aannemen? Jullie krijgen uiteindelijk de credits/ bannerverdiensten/ sponsor-deals en een leuke website. Ik krijg 75€....
Dan kan ik beter zelf een website maken (met een paar vrienden), snapje :).
@ Arjan, ik snap wel wat jij wil zeggen, een site van de grond af aan maken is idd veel werk en je doet er lang over. Met een paar vrienden is dit niet erg, zelf ben ik ook bezig om ervan te leren, maar wat er allemaal bij komt kijken vergeet je meestal.
- Ik denk dat je je 'eis' om het af te hebben voor een bepaalde datum moet laten vallen. Niet alleen is het een hoop werk maar iemand doet het voor zijn plezier/kennis tussendoor, naast school/werk. Het is dus onrealistisch om iemand 2 weken full time te laten werken voor 75 euro.
- Bannerruimte is leuk, maar op dit moment heeft jou website 1 bezoeker per dag en dat ben jijzelf. Zoiets word pas interessant als je grote hoeveelheden bezoekers kan waarmaken. Op dit moment heb je geen site, en dus ook geen bezoekers. En jij kan niet garanderen dat die in de toekomst wel komen....
Ik blijf bij mijn mening dat het moeilijk word om iemand te vinden die een complete website voor een ander maakt (dat is wat er op dit moment gedaan moet worden)... om daar vervolgens zelf bijna niks uit te kunnen halen. Dan kan die persoon beter een website voor zichzelf beginnen, dat kost hem minder moeite en levert hem meer op (zijn eigen naam onder de website, bannerinkomsten etc etc).
Ik ben vrij naief in zulke dingen, vroeger deed ik alles voor iedereen. Mijn halve jeugd heb ik opgegeven om alles voor iedereen te kunnen doen. Later kwam ik erachter dat ik gewoon misbruikt werd... mensen kregen complete custome-made websites die na een maandje of 2 verkocht werden. Of ik deed enorm veel moeite, maar de uiteindelijke eigenaars deden er niks mee waardoor de website geen content had = geen bezoekers.
Waar ken ik dit verhaal nu van. Voor goede onderbouwde projecten waarbij ik denk dat het nog wel leuk kan kan worden wil ik beste wel xxx uren tijd in steken. Maar dan moet er ook wat uit kunenn komen... Goed idee is niet voldoende.
Punt is dat er op dit moment nog niemand heeft kunnen zeggen of het een goed idee is. Je weet nog niet of het goed gaat lopen. Ik heb nog niks gelezen over het bijzondere wat deze website zo speciaal maakt, de layout ziet er hetzelfde uit als veel andere game websites en zelfs de opbouw en het kleurgebruik heb ik vaak eerder gezien. Ook als ik snel naar de content kijk zie ik weinig bijzonders.
edit: mijn nieuwssysteem kan je voor niks gebruiken. Maar ik zie het niet echt zitten om full-time mee te werken aan dit project, mijn vrijetijd is ook schaarst. Opzich zou ik het wel leuk vinden om weer een goede website te bouwen maar dan zou ik eerder Eris opbellen en eens rond de tafel gaan zitten zegmaar.
Ik vind de regel die ze nu bij PHPfreakz hebben interesant.:
Er word niet gediscusieerd op een vacatureforum, je reageert en jullie vinden elkaar, of je reageert niet en zal de opdrachtgever een andere weg moeten vinden om zijn idee waar te maken....