Ik heb even gezocht, en vond nog geen site review van phphulp.nl, dat kan natuurlijk niet!!!!!!!!! Dus post hier maar wat je ervan vindt, ik vind het een goede site, mooie lay-out, alleen het topic zoeken systeem mag wel wat mooier
@Erik..

Sterke opmerking, adblock had hem geblokkeerd.. maar nu niet meer :)
php hulp vind ik geen mooie site maar wel erg!!! functioneel.

de userinterface van het forum is erg makkelijk! replys en topics posten zijn een fluitje van een cent.

Het beste van de website vind ik de headlines van het forum, ik kijk altijd naar deze en reageer ook 9 van de 10 keer op een headline ipv dat ik het forum in ga.

ik heb 3 punten waar ik wat op aan te merken heb:

1: dat poppetje achter logo?? das netzoiets als partyflock ik snap het niet waarom zit hij daar =P

2: de laatste paar dagen doet een banner het niet en zie ik een afbeelding die niet kan weergegeven worden, deze overlapt alleen enorm met het content vak.

3: toen ik mijn avatar wilde wijzigen moest ik een nieuw wachtwoord activeren, deed ik dom of klopt het dat dit echt moet?

keep the good work going! phphulp is erg hulpzaam en leer er veel van!
@Roland

Dat van het wijzigen van je avatar ligt aan jou, dat dacht ik namelijk eerst ook maar je moet even dat onderste wachtwoord veldje invullen, die bovenste twee moet je met rust laten.

Voor de rest sluit ik me volledig bij je aan wat betreft lay-out/functionaliteit.
=) komende tijd verander ik mijn avatar niet meer maar toch weer wat geleerd.
ach.. Ik vind phphulp super de luxe prima zo. Ik zit de hele dag op felle site's dus zo'n rustig gekleurde maakt mij niet uit :)
Roland schreef op 31.05.2006 19:51

1: dat poppetje achter logo?? das netzoiets als partyflock ik snap het niet waarom zit hij daar =P

Dat raar geel beestje? Dat is onze PHP mascotte!!!!
dat 'rare ding' staat ook voor dit topic, kijk maar is
lol waarom zie je m dan maar half :(
Irritante Google banner weghalen en site 1024 breed maken.
SanThe schreef op 31.05.2006 20:54
... en site 1024 breed maken.

Liever niet, maak hem flexibel, liquid. Ik bepaal zelf wel hoe breed ik mijn browser maak! Met css is dat eenvoudig te realiseren. Zie bijvoorbeeld http://css.maxdesign.com.au/floatutorial/

Reageren