Ik heb even gezocht, en vond nog geen site review van phphulp.nl, dat kan natuurlijk niet!!!!!!!!! Dus post hier maar wat je ervan vindt, ik vind het een goede site, mooie lay-out, alleen het topic zoeken systeem mag wel wat mooier
Dat gebeurt als je iets verkeerds typt, ik had iets van 'Server aanzetten' met een url naar localhost. dit gaf deze fout, wanneer ik er de 'ignore' tags omheen zette was de fout weer weg.

Edit: Gevonden!
Als ik hier de 'ignore' tags weghaal, dan krijg je die fout als op de screen staat.
jordy schreef op 31.05.2006 22:17
Niet alleen op dit moment, functioneel vind ik altijd zwaarder tellen.
Een site kan wel 'super mooi' zijn, maar als het 'kl*ote' werkt kom ik daar nooit meer.

wat ik daarmee bedoelde is eigenlijk, dat het ook beiden kan. Een site die geen waarde geeft aan de inhoud die het moet presenteren, schiet niet zo op ;), heb je gelijk in. Zoals 'gamers' zouden zeggen: gameplay > graphic. Maar beiden zou geweldig zijn.

En ze hebben het functioneel heel goed, maar qua grafisch is het imho mijn smaak niet ;D
agree :D
Ik heb hier de laatste (stable) versie van FireFox (1.5.0.3)+ NoScript + AdBlock, geen last van banners, google ads, of andere reclame, en geen problemen met lay-out
Jermaine schreef op 31.05.2006 22:14

phphulp, qua grafish niet mijn smaak. Maar zoals Ronald al zei: het is functioneel en dat telt zwaarder op dit moment :)

't is roLAND =)

kzit nu zo te kijken en de banner van your hosting is de boos doener bij mij, die doet t nie.. is dat bij jullie ook t geval?
Luke Banning schreef op 31.05.2006 21:15
Ik stoor mij niet aan de banner...
En site 1024 nee, vind het niet echt overzichtelijk lezen vaak :), ookal heb ik dan 1600x1200.
Gewoon centreren ofzo, maar dan zou wél google banner weg moeten idd.

Google banners kan je in FF blockeren :)
Maar idd, het lijkt niet zo mooi, zo'n banner aan de zijkant; doe em dan ergens aan de linker kant:
Laatste PHP tutorials
Laatste PHP scripts
Laatste forum berichten
Laatste reacties
Ads

Ofzoiets
Harmen schreef op 01.06.2006 09:40

Google banners kan je in FF blockeren :)
Maar idd, het lijkt niet zo mooi, zo'n banner aan de zijkant; doe em dan ergens aan de linker kant:
Laatste PHP tutorials
Laatste PHP scripts
Laatste forum berichten
Laatste reacties
Ads

Ofzoiets

Dat lijkt me niet zo'n goed plan Harmen, dan wordt de pagina wel heel erg lang. TJah... mijn idee is dat je idd gewoon Firefox download en ook de adblock extensie.. dan kan je hem zelf blokkeren ;)

Ik vind, omdat die toch ergens moet staan, die add.. dat die toch het beste aan de rechterkant kan.
Ik heb geen last van de add, hij staat goed daar. (vind ik)

Reageren