Ik heb even gezocht, en vond nog geen site review van phphulp.nl, dat kan natuurlijk niet!!!!!!!!! Dus post hier maar wat je ervan vindt, ik vind het een goede site, mooie lay-out, alleen het topic zoeken systeem mag wel wat mooier
Versie 3.0 schijnt liqued te zijn...
Eris schreef op 31.05.2006 21:08
Versie 3.0 schijnt liqued te zijn...
Wanneer mogen we die verwelkomen? En wat zit er nog meer in? Kun je daar iets meer over vertellen?
Ik stoor mij niet aan de banner...
En site 1024 nee, vind het niet echt overzichtelijk lezen vaak :), ookal heb ik dan 1600x1200.
Gewoon centreren ofzo, maar dan zou wél google banner weg moeten idd.
Frank schreef op 31.05.2006 21:13
[quote=Eris schreef op 31.05.2006 21:08]Versie 3.0 schijnt liqued te zijn...
Wanneer mogen we die verwelkomen? En wat zit er nog meer in? Kun je daar iets meer over vertellen?[/quote]

wwiii preview any1 :D?
Dat zou heel mooi zijn.

phphulp, qua grafish niet mijn smaak. Maar zoals Ronald al zei: het is functioneel en dat telt zwaarder op dit moment :)
Ik heb geen idee. Ik heb er ooit mogen zien maar dat was 4 maanden geleden ofzo.
Niet alleen op dit moment, functioneel vind ik altijd zwaarder tellen.
Een site kan wel 'super mooi' zijn, maar als het 'kl*ote' werkt kom ik daar nooit meer.
Mooie layout.. alles werkt (duh) alleen pas had ik: Was ik uitgelogd.. (had ik niet gedaan, maar automatisch) en ik zag alles nog (Je bent ingelogd als .. enzo) Alleen ik kon geen berichten meer schrijven.. uitloggen kon ook niet meer (de link stond er nog)

En nee.. komt niet doordat ik moest refreshen/andere site heen gaan 15x geprobeerd.. dus mar ff naar IE gegaan en daar verder gegaan en na 30min was alles weer oké:D
deze fout komt wel eens voor.
Liquid lay-out ben ik sterk voor. Vooral voor het lezen van de PHP code is dat handig.
jordy schreef op 31.05.2006 22:22
deze fout komt wel eens voor.
Die heb ik nog nooit gezien :)

Reageren