helluup.. m'n computer houd niet van warmte, het is 30 graden in m'n kamer, maar ik krijg het hier niet kouder.. De ventilator op m'n processor draait 4500 rpm terwijl dit normaal rond de 2600 ligt. Maakt dus hoop herrie:S
Processor is 50 tot 70 graden terwijl dit normaal 30/40 is:(

hebben jullie computers hier ook zo'n last van??
Voor mij precies het zelfde ik heb lekker (NOT) last van hooikoorts. Dus ik heb ook regelmatig last van dikke ogen enzo en in de zon lopen is voor mij ook niet echt prettig kan ik ook niet zo goed tegen.

En in de auto heb ik ook 9 van de 10 keer een zonnebril op ook in de winter. Dat felle licht kan ik ook niet echt best tegen!
mijn pc is gecooled met stikstof
dus wordt zo gecooled totdat me pc de betere prestaties levert.
Ik zie zelf niet goed meer, en als ik nu maar een beetje zonder zonnebril op in de zon kijk heb ik de hele dag hoofdpijn en zie ik 2 uur lang sterretjes :/ en moet ik meteen tranen (neej ik ben geen baby)

Dus een pet & een bril is een goede combi :)
Aoi schreef op 13.06.2006 11:56

wil ik ook eens een keer erop zetten :)
@Jermaine
is duur :P ik hoef het niet te betalen want het was een gift van me oom...
en het installeren ervan is ook geen pretje maar het is wel vet je hebt weer is wat anders.. ;)
Aoi schreef op 13.06.2006 11:56
fotooooooos!!!! :)
zal ze morgen maken als ik thuis ben =] zit nu op me stage...
Mn pc hier op werk is bloedjeheet maar dat is Schutte-meuk...

Zelf hou ik ook amper uit :| Bloedwarmte zit rond de 45 graden denk ik. Is dat normaal? :P
Ik ga dalijk maar eens soliciteren :) beter dan heel de dag niets zitten te doen in die warmte.
Wat ben ik blij dat ik vakantie heb...

Reageren