helluup.. m'n computer houd niet van warmte, het is 30 graden in m'n kamer, maar ik krijg het hier niet kouder.. De ventilator op m'n processor draait 4500 rpm terwijl dit normaal rond de 2600 ligt. Maakt dus hoop herrie:S
Processor is 50 tot 70 graden terwijl dit normaal 30/40 is:(
Ach Schutte was al ruk toen ze op mijn middelbare school alles in hun beheer hadden, of beter gezegd, NIET in de hand hadden...
En bij mijn huidige werkgever spelen ze ook nog wel eens voor systeembeheerder, maar ik probeer ze eruit te gooien.
Gister nog, 200Gb harde schijf vervangen van nog geen half jaar oud, omdattie stuk was... Prutsers.
Met het registereren ging het hier ook niet goed.. ik heb nu net het omgekeerde dan wat ik wilde :P
Mijn nickname die ik eens heb bedacht is Masteroffallwars alleen al die engelsen en amerikanen gaan zitten zeiken dat het verkeert is geschreven :O en dan denk ik Joh het is een NICKNAME niet je eigen naam ^^
Verder heb ik nog nooit iemand gezien die die nickname had :) en daarom herkennen veel gamers me meteen omdat deze uniek is ^^
:) Je hebt er duidelijk verstand van.. Ga ik zelf ook altijd naar toe (salland automatisering).. mijn computer komt er ook vandaan. En die werkt al 4 jaar, zonder dat ik er mee terug moest..
(dat een hardeschijf stuk is kunnen zij niet veel aan doen he! Maar zeker voor een bedrijf zou ik er niet heen gaan)
@Wes
Dat heb ik daar nog nooit meegemaakt.. ben daar klant vanaf het begin.. (dwz als ik wat nodig heb kijk ik daar)
Maar het kan wel eens gebeuren.. :S
Njah de meeste nicknames eindigen al snel op Leo1237214621 idd omdat die meteen bezet zijn.. maar voor sommige games mag je dubbele nicks hebben (kijk naar counter-strike)
Maar genoeg gelult over Nicks&Games! Het word erg offtopic ^^ maar dat komt gewoon omdat er niets intressants is en niemand zo gek is om achter de pc te gaan zitte met 32 graden :/
@winkie Schutte heeft bij ons ook wel eens een offerte neergelegt het bleef bij eens zooitje ongeregeld
die gasten hebben er de balle verstand van! eitjes nu vast hard gekookte eitjes
Hehe.. ik heb daar ooit voor de grap eens een dag gewerkt.. (meegelopen, moest verplicht) Haha, maar idd ze zijn niet erg slim.. ik kon toen al meer met een computer dan veel van die "helpdeskmedewerkers".
Helpdesk vergeef ik ze, die zijn nergens echt snugger (behalve bij mij, give me a call ._. ) . Het gaat vooral om de 'experts' die ze op pad sturen, maar blijken net afgestudeerde niveau1 icterts te zijn