Ik zit eraan te denken een betaalde host te gaan nemen om webruimte te hebben die 'altijd' online is.
Het probleem is echter dat een hoop hosts datalimieten hebben van laten we zeggen 5 tot 25 GB.
Mijn site zal voornamelijk uit pagina's (opgebouwd uit afbeeldingen (GD enz :P)) bestaan en misschien een paar bestandjes.
Hoeveel GB zou te doen moeten zijn?

Met hoeveel GB doe jij het Bas?
Ik zou een beetje kijken hoe populair je site in een termijn van 3 maanden gaat worden. Als je veel plaatjes heb zou het wel aardig wat kunnen worden.

Je zou het uit kunnen rekenenen:

aantal mb site * verwachte aantal unieke bezoekers. Dan kom je er ongeveer wel uit denk ik. Misschien iets meer nemen zou verstandig kunnen zijn.
Als je site nog geen/niet veel bezoekers hebt, heb je aan 5 gig meer dan genoeg. Zoek een provider uit waar je mee kan groeien.
phphulp trekt alleen al 7 gig per maand :/
WoW nooit gedacht dat het voor die tekst all1 7 Gieg zou zijn :\
ik hoef met voorlopig nog geen zorgen te maken over een hosting ofzo, want ik krijg deze maand nog glasvezel internet met FUP datalimiet, en op dit moment is 10Mbit up voor mijn site nog wel genoeg:p

<?
//offtopic
$posts = 200;
$user = Thijs;

echo ($user . " heeft eindelijk " . $posts . " posts");
?>
<?
// offtopic
echo "Mitch heeft al 1920 posts, ow yeah!";
?>

En ik ga maar eens kijken voor een host met goede upgrade mogelijkheden, of ik zet mijn 2600+ als servertje en koop een 64-bit 3x00+ ofsow :)
jah maar 200 posts is een rond getal wanneer krijg ik een eigen title zoals admin wannabe, of mag ik dat niet instellen?
Hoeveel bezoekers verwacht je dan? Ga je google mirroren ofzo?
Neej joh, je weet maar nooit :)

@Thijs, bij het nieuwe forum kan je dat zelf instellen, nu gaat ut vanzelf ...
En ik ga maar eens kijken voor een host met goede upgrade mogelijkheden, of ik zet mijn 2600+ als servertje en koop een 64-bit 3x00+ ofsow :)
Het is ook maar net wat je eraan wilt uitgeven...

Elwin

Reageren