Ik zit eraan te denken een betaalde host te gaan nemen om webruimte te hebben die 'altijd' online is.
Het probleem is echter dat een hoop hosts datalimieten hebben van laten we zeggen 5 tot 25 GB.
Mijn site zal voornamelijk uit pagina's (opgebouwd uit afbeeldingen (GD enz :P)) bestaan en misschien een paar bestandjes.
Hoeveel GB zou te doen moeten zijn?

Met hoeveel GB doe jij het Bas?
Bedankt.
Ik deed het met amper 1 GHz, en sinds de vakantie met 1,5. Kijk, dat is nog eens vooruitgang.
(Mijn barrel is wel 14x zo klein geworden)

edit: oja, mijn site heeft 600 unieke bezoekers per maand, 35000 pageviews, en genereert ongeveer 3 GB per maand. Mijn limiet is 15, maar die heb ik nog nooit gehaald.
Ik heb geen site :P maar heeft iemand nog een Tip voor een site?
Wat bedoel je met Tip voor een site?
Jelmer schreef op 03.09.2005 16:50

edit: oja, mijn site heeft 600 unieke bezoekers per maand, 35000 pageviews, en genereert ongeveer 3 GB per maand. Mijn limiet is 15, maar die heb ik nog nooit gehaald.

Op dit moment sponsor ik een website. Haalt 2000 unieks per dag. 25000 / dag. En maar 4 gig dataverkeer per maand

Dus echt afhankelijk van de inhoud...
mijn site host inderdaad voor anderen nogal wat foto's, en wat filmpjes, en ja, die trekken.
hehe
weet nu eindelijk wat ik verkeerd deed

is hoofdleter gevoelig :)

<?
$hostname = ".";

$wmi = new COM("WinMgmts:{impersonationLevel=impersonate}//{$hostname}/root/cimv2");
?>

moest dus zijn:
<?
$hostname = ".";

$wmi = new COM("Winmgmts:{impersonationLevel=impersonate}//{$hostname}/root/cimv2");
?>

met nadruk op Win<b>m<b/>gmts
Arend schreef op 03.09.2005 20:07
Wat bedoel je met Tip voor een site?

Nouw een tip voor wat ik zou kunnen gaan maken
Wat mogelijkheden:
  • [item]gratis CVS hosting :P[/item]
    [item]gewoon een site waar je je gemaakte scripts op zet + documentatie[/item]
    [item]nuttige documentatiesites/communities. bijvoorbeeld hoe je het beste van (comment)spam af kan komen + bijbehorende script(s/lets)[/item]
    [item]Site/forum voor school/club.vereniging o.i.d.[/item]
    [item]Site waar je je voorbeelden op host en probeersels op uitprobeert[/item]

Wat je vooral niet moet doen:
  • [item]ringtone site (slecht!)[/item]
    [item]MSN site (heel slecht!)[/item]
    [item]een site maken die heel erg op een bestaande lijkt, en als doel heeft om hem te vervangen, maar hem niet kan overtreffen[/item]
Mja, als je niets te melden hebt hoef je van mij niet perse een site te maken ;)

Reageren