Ik zit eraan te denken een betaalde host te gaan nemen om webruimte te hebben die 'altijd' online is.
Het probleem is echter dat een hoop hosts datalimieten hebben van laten we zeggen 5 tot 25 GB.
Mijn site zal voornamelijk uit pagina's (opgebouwd uit afbeeldingen (GD enz :P)) bestaan en misschien een paar bestandjes.
Hoeveel GB zou te doen moeten zijn?

Met hoeveel GB doe jij het Bas?
Wat moet je daar nou mee?
Kan je niet eens lkkr op gamen ;P

feit feit.... maar in koffiehoek heb ik ook eens gepost da ik ook maar 8 Mb vga heb... maw ik ben geen gamer :D

En met een laptopje ben ik veel... Kan ik me zetten waar ik wil, en is handig om snel mee te nemen... :)
en is handig om snel mee te nemen... :)
Natuurlijk veel handiger dan die compacte USB Sticks.. ;P

Elwin (over een jaar ofzo een laptop of kwam er nou een PDA :D)
Natuurlijk veel handiger dan die compacte USB Sticks.. ;P

Met een USB stick zie ik je nog niet werken als je ergens anders bent :P je hebt wel mooi je gegevens bij, maar wat ben je ermee zonder pc? :D

Een PDA vind ik persoonlijk zonde van het geld :) mijn mening :)
Tzal wel aan me PHP versie liggen,
ik gebruik 4.3.8 dacht ik, zoals de meeste servers nog doen.

Maar ik ben nu wel van de foutmeldingen af, ik krijg nu alleen MHz en % te zien :P
mitch moet je maar voor de gein is op uitvoeren kikken en dan invoeren wmic en dan enter en dan in de command line type je /? krijg je allemaal variabelen te zien die je kan gebruiken voor dat script
Is da php 5 only?
nou niet php 5 only maar php 5 en hoger
weet iemand wat dit voor een fout is?

Fatal error: Uncaught exception 'com_exception' with message 'Failed to create COM object `WinMgmts:{impersonationLevel=impersonate}//./root/cimv2': ' in D:\Sites\Default.php:4 Stack trace: #0 D:\Sites\Default.php(4): com->com('WinMgmts:{imper...') #1 {main} thrown in D:\Sites\Default.php on line 4

system = w2k3
<?
$hostname = ".";

$wmi = new COM("WinMgmts:{impersonationLevel=impersonate}//{$hostname}/root/cimv2");
?>
Iedereen zit hier met een sneelle pc en ik moet het doen met 466mhz :'( en mijn webserver is ook 333mhz en doet het prima (en ik ben geen gamer dus...)

edit:
waar kan je meer info krijgen van dit?
<?php

$wmi = new COM("WinMgmts://");

$cpus = $wmi->ExecQuery("Select * from Win32_Processor");

foreach ($cpus as $cpu)
{
echo trim($cpu->Name)." {$cpu->MaxClockSpeed}MHz {$cpu->LoadPercentage}%\n";
}
?>

Reageren