Door
Mitch X
op 18-08-2004 17:39
gewijzigd op 18-08-2004 17:39
5.965 views
Ik zit eraan te denken een betaalde host te gaan nemen om webruimte te hebben die 'altijd' online is.
Het probleem is echter dat een hoop hosts datalimieten hebben van laten we zeggen 5 tot 25 GB.
Mijn site zal voornamelijk uit pagina's (opgebouwd uit afbeeldingen (GD enz :P)) bestaan en misschien een paar bestandjes.
Hoeveel GB zou te doen moeten zijn?
mitch moet je maar voor de gein is op uitvoeren kikken en dan invoeren wmic en dan enter en dan in de command line type je /? krijg je allemaal variabelen te zien die je kan gebruiken voor dat script
Fatal error: Uncaught exception 'com_exception' with message 'Failed to create COM object `WinMgmts:{impersonationLevel=impersonate}//./root/cimv2': ' in D:\Sites\Default.php:4 Stack trace: #0 D:\Sites\Default.php(4): com->com('WinMgmts:{imper...') #1 {main} thrown in D:\Sites\Default.php on line 4
system = w2k3
<?
$hostname = ".";
$wmi = new COM("WinMgmts:{impersonationLevel=impersonate}//{$hostname}/root/cimv2");
?>
Iedereen zit hier met een sneelle pc en ik moet het doen met 466mhz :'( en mijn webserver is ook 333mhz en doet het prima (en ik ben geen gamer dus...)
edit:
waar kan je meer info krijgen van dit?
<?php
$wmi = new COM("WinMgmts://");
$cpus = $wmi->ExecQuery("Select * from Win32_Processor");