Hoi,

Ik vroeg me wat af, is het mogelijk om tutorials te plaatsen van bv layouts? Ik bedoel nu zijn er zat tutorials voor php functies etc. alleen we missen toch design tutorials, deze moeten dus wel met website's te maken hebben, dus waarom daar geen categorie voor aanmaken? Ik ben zelf wel bereid om wat simpele en uitgebreide tutorials op dat gebied te maken, want phph enzo is voor mij nogsteeds te ingewikkeld om hier een tutorial over te maken (en het meeste is al goed behandelt)

Dus zodat mensen die tutorials kunnen plaatsen over webdesign?

Ik zou graag willen weten wat wij, de leden van phphulp hiervan vinden.. aub alleen serieuze reacties en houd het netjes ;)

Edit: duidelijkere uitleg
Ik zou er persoonlijk zeker geen bezwaar tegen hebben. En ik denk dat het voor niemand een probleem is gezien het feit dat er in het verleden ook wel tus zijn geweest over bijv CSS
Jan heeft al zeker drie CSS tutorials geplaatst en ik zou er graag meer zien, zeker van die kwaliteit. Een aparte categorie zou de vindbaarheid wel bevorderen.
Klaasjan schreef op 20.06.2006 16:39
Ik zou er persoonlijk zeker geen bezwaar tegen hebben. En ik denk dat het voor niemand een probleem is gezien het feit dat er in het verleden ook wel tus zijn geweest over bijv CSS

De website heet nog steeds PHPhulp. maar misschien wel leuk als we gaan uitbreidden met meer verschillende onderwerpen.
Het bezoekersaantal van PHPhulp is al hoog en zal hierdoor misschien nog toenemen ook.
op naar 1000

Je bent er bijna ;)
tutorials over usability lijken mij ook wel erg handig, kan je nooit genoeg van weten, aangezien het een van de belangrijkste dingen van een website/applicatie is, zo niet het belangrijkste ding. En dan weet ik weer wat om een tut over te schrijven :)
Tutorials over hosting, cronjobs enz staan er ook in. En zeker wat met het programeren geralateerd is mag er van mij in. CSS, HTML, usabilty enz.. Hoe meer hoe beter. Uiteraard wel wat nivo. Geen hoe moet ik redirecten enz..

Het gaat mij te ver als er tutorails over het gebruik van een apple / mac of hoe je een bloem moet verpotten gaat voor mij te veel "offtopic"
Eris? Hoe moet ik een bloem verpotten?
tip:

zorg dat er gaten in de pot zitten anders kan de grote hoeveelheid water niet weg en kan je wortelrot krijgen..

Succes verder Arjan :)

En nu weer ff ONtopic he ;)
Leo schreef op 20.06.2006 16:03

aub alleen serieuze reacties en houd het netjes ;)

En ik dacht altijd dat de moderators het goede voorbeeld gaven?
Ik bedoel geen css etc. maar meer het design zelf zoals headers etc.

Edit: Graag weer ontopic.
niek schreef op 20.06.2006 17:10
[quote=Leo schreef op 20.06.2006 16:03]
aub alleen serieuze reacties en houd het netjes ;)

En ik dacht altijd dat de moderators het goede voorbeeld gaven?[/quote]

dat blijkt wel weer he

Reageren