Hoi,

Ik vroeg me wat af, is het mogelijk om tutorials te plaatsen van bv layouts? Ik bedoel nu zijn er zat tutorials voor php functies etc. alleen we missen toch design tutorials, deze moeten dus wel met website's te maken hebben, dus waarom daar geen categorie voor aanmaken? Ik ben zelf wel bereid om wat simpele en uitgebreide tutorials op dat gebied te maken, want phph enzo is voor mij nogsteeds te ingewikkeld om hier een tutorial over te maken (en het meeste is al goed behandelt)

Dus zodat mensen die tutorials kunnen plaatsen over webdesign?

Ik zou graag willen weten wat wij, de leden van phphulp hiervan vinden.. aub alleen serieuze reacties en houd het netjes ;)

Edit: duidelijkere uitleg
ik weet van alle 2 niks....
Die is lekker up-to-date..

Ontopic aub, ouwebette moet je bij je oma doen.
Andries Louw W. schreef op 20.06.2006 17:29
Hoe is het nu met http://www.CSShulp.nl/ ?
Of komt die tegelijk met PHPhulp.nl V3?

:O

ontopic.

Dat zou wel makkelijk zijn ja, vooral omdat er ook een aparte catogerie is bij de forum - webdesign :)
CSS Hulp stond 3 jaar geleden in de blokken
PHPv3 zou rond deze tijd of moeten zijn.. (Te minste wat mij 6 maanden geleden werd beloofd.)
Lijkt me een heel goed idee! Niet alleen over CSS, maar ook over progjes als PaintShop (Pro) enzo. Op dat gebied kan ik zelf nog een heeeeeeleboel leren!
Ikzelf zal een aanvulling willen geven aan Photoshop cs2, misschien dat het later nog meer kan worden zoals fireworks etc. (uitleg van het proggie zelf etc.)
Op Sitepoint staan de nodige tuts over het maken van een layout, headers, etc.
Zo ken ik er nog wel meer, het gaat even om deze site. We kunnen dan ook naar andere site's gaan verwijzen dat die php/html/css tuts hebben he ;)

Reageren