Het lijkt me leuk, teminste voor de mensen die er naar kijken, om een topic te hebben waar je je mening kan geven over de wedstrijden die zijn gespeeld of wat dan ook over het Nls 11tal. Ik ga nu nl-arg kijken.
Yes nederland licht eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na hup weg al die dommu voetvaldingen word er gek van zometeen hangt het het er over 2 maanden nog.....

na ja voetbal is saai!!!!!! ^_^ check me profiel maar;)

GR. mebus!
het is wel duidelijk.
als het voor de rest alleen nog maar volgespamd gaat worden gaat het wel dicht....
Na ja ik wou ook even me reactie posten:)

en denk dat er meer voetbalvoorstanders zijn dan tegenstanders op PHPhulp

na ja ik ga na school:p

GR. mebus!
Robert schreef op 25.06.2006 23:43
Ze zeggen wel eens dat voetbal oorlog is, maar deze wedstrijd namen ze dat wel heel serieus, en sinterklaas komt helemaal niet uit Spanje, (of Turkije) maar uit Rusland... Sjongejonge, je gemiddelde aantal kaarten bijna verdubbelen, en dat na die andere wedstrijd, met al veel gele kaarten..

Het was overigens ook niet al te best wat ze lieten zien, maar dat smerige spel van Figo, die rood had moeten hebben, en dan een ander nog rood AANSMEERT.. Die zouden ze alsnog moeten schorsen.

Met zo'n team maakt portugal die volgende wedstrijd geen kans, en anders die wedstrijd daarna wel:|

2 geschorst, 8 een gele kaart, die zullen voorzichtig moeten voetballen xD

Edit:

Geel:
Van Bommel (2.), Sneijder (73.) en Van der Vaart (74.) voor Nederland. (3+4)
Maniche (20.), Petit (50.), Figo (60.), Ricardo (76.) en Valente (76.) voor Portugal.(5+4)

Rood: Costinha (45. 2x geel), Boulahrouz (62. 2x geel), Deco (78. 2x geel), Van Bronckhorst (90+5 2x geel).
Nederland speelde beter maar Portugal slimmer. Nederland ligt eruit, is wel jammer, maar oke dat kan gebeuren dat weet je. Portugal gaat de finale ook niet halen.

Eindelijk een scheids die zich echt aan de regels houdt.
Nederland heeft het verdiend vind ik. zoveel kansen en nog niet erin.

KUYT die kan helemaal niet voetballen als spits, snap niet waarom van basten geen nistelrooy of iemand anders inzette

maar de wedstrijd was wel lache met zoveel gele kaarten en rode kaarten

voor het eerst in de WK geschiedenis 4 rode kaarten hahahaaa :D
Hoeveel wereldrecords zijn er in deze wedstrijd verbroken? En hoeveel schwalbes zijn er wel niet gemaakt, ik vond het af en toe best zwak van die portugezen, maar Nederland af en toe ook
Ja jonge kuyt is één en al schwalbe
Die ene keer dat hij bijna scoorde met zijn sliding zag je in de herhaling dat hij eerst keek of hij scoorde en daarna even nadacht en toen opeens naar zijn kuit greep!
Klaasjan schreef op 26.06.2006 08:41
Eindelijk een scheids die zich echt aan de regels houdt.

Als hij dat echt gedaan had, had nederland een strafschop gehad en die gast op van de Sar rood gekregen....

Reageren