Het lijkt me leuk, teminste voor de mensen die er naar kijken, om een topic te hebben waar je je mening kan geven over de wedstrijden die zijn gespeeld of wat dan ook over het Nls 11tal. Ik ga nu nl-arg kijken.
Kom op, doe iets aan jullie grammatica..damn
gisteravond was echt een !@#$ wedstrijd.

van beide partijen, zowel nederland als portugal.
20 kaarten waarvan 4 rood! wat is dat nou voor wedstrijd?

Portugal heeft wel onterecht gewonnen, Nederland speelde op zich veel beter.
ja klopt
Ik vind wel lache 20 kaarten!!! dat is gewoon niet normaal veel. En nu baalt portugal... volgende wedstrijd met zoveel kaarten. dat is niet leuk...
maarjah nederland eruit. weg oranje :( mss wel jammer maar het kan erger ;)
Nederland speelde wel goed, maar jammer dat ze zoveeeeel kansen niet hebben benut :'( echt jammer :'(
Terence schreef op 25.06.2006 23:12
poll zou moeten aangepast worden:
- Wuppie!!

- Voetbal..Nee.. Rugby...Ja!

- Eerlijk voetbal

- Weg met de scheids

RUGBY OWNZ!!!!
/me love rugby
Gewoon nederland, licht uit :-p
Tsjah.. wat kan ik zeggen? Ik heb een top-avond gehad! Tenminste.. op het voetbal na. Beetje jammer alleen dat ik vanmorgen officieel nog niets eens mocht autorijden.
Damn.. ik had veel op.. :)

Maar de wedstrijd. Het is heel simpel. Zo zijn Portugezen. Denk bijvoorbeeld ook aan de wedstrijd Feyenoord-Sporting Lissabon. Precies dezelfde fratsen. Ze worden in hun oor geknepen en ze doen alsof hun poot er zojuist is afgehakt.

Het is algemeen bekend en Nederland is zo dom om alsnog in de val te lopen. En ja... dan heb je ook nog eens de scheids tegen. Dan hang je.

Laat je dan nog goed voetbal zien en creƫer je dikke kansen, dan heb je nog een kans.

Maar wat Nederland liet zien was beschamend. En helemaal om te zien dat ze zich gewoon lieten meetrekken in het vuile spel van Portugal.

Overigens, de eerste gele kaart was meer dan goed! Ten koste van 1 kaart Ronaldo van het veld af! Toppie! :)

Elwin

Reageren