Even een zinloos spelletje... :P

We beginnen met een simpele script toepassing en dan gaan we de zo kort mogelijke versie van zoeken (= zo min mogelijk tekens).

Regels: indents en returns tellen niet mee, maar zijn natuurlijk wel verplicht.

1e toepassing: een script dat van de query_string (een alpha waarde) een lijstje doorprint tot alle tekens z'en zijn. In de trant van: yx, yy, yz, za, etc...

Ik weet zelf al een vrij korte maar die houd ik nog ff voor me :P
Poging nummer 3....

Robert schreef op 26.06.2006 18:55
Of we maken met z'n allen CSShulp :P

Wel leuk idee, maar je kan ook gewoon CTRL + C en CTRL + V doen, dus gewoon PHPHulp kopiƫren.
Maar het is wel een leuk idee.
@Jonathan

PHP-hulp (sorry admins) is niet foutloos he, dus knippen/plakken is dan niet handig..
Of we gaan met z'n allen php hulp redesignen ;-)
@Newbie
Redesignen -> bedoel je nou het script of bedoel je het layout?
eigenlijk lay-out, scripting zit VOLGENS MIJ wel goed, aangezien alles goed gaat....
@PHP Newbie

Meestal gaat de boel goed, niet altijd, waarschijnlijk is er ook nog ergens snelheidswinst te halen.
Ik kan jullie wat geheims vertellen die is dus ook niet lekker... Versie x.x is in de maak maar de webmaster goed kenennde duurt dat nog wel een paar jaar duren. Ik weet dat er wel weer een paar nieuwe dingen komen omdat ik ze graag wenste....
Eris schreef op 26.06.2006 19:15
Ik kan jullie wat geheims vertellen die is dus ook niet lekker... Versie x.x is in de maak maar de webmaster goed kenennde duurt dat nog wel een paar jaar duren. Ik weet dat er wel weer een paar nieuwe dingen komen omdat ik ze graag wenste....

VERTEL MEER!!!
ftel Eris, waarom is die coding niet goed :-p

phphulp.nl waar de coding niet goed van is, dat kan toch niet he :-p

Reageren