Even een zinloos spelletje... :P

We beginnen met een simpele script toepassing en dan gaan we de zo kort mogelijke versie van zoeken (= zo min mogelijk tekens).

Regels: indents en returns tellen niet mee, maar zijn natuurlijk wel verplicht.

1e toepassing: een script dat van de query_string (een alpha waarde) een lijstje doorprint tot alle tekens z'en zijn. In de trant van: yx, yy, yz, za, etc...

Ik weet zelf al een vrij korte maar die houd ik nog ff voor me :P
Nou er wordt hier zovaak geschreeuwd dat dit of dat niet goed is, dat het geheel in css en valid moet, dat er lekken zijn, dat iedereen zijn eigen phphulp kan "customizen".

Bovenstaand icm het feit dat er hier een paar errug goede programmeurs rondlopen lijkt me al een goed idee. Dus niet zeuren maar maak het maar ( met z'n allen) beter.
En dat begint bij met z'n allen nadenken over een nieuwe layout ed. Om mij pak je eerst een gratis host en zet je de inlog hier neer zodat iedereen zijn/haar spul erop kan plempen.

edit 1,2,3 Ik moet nu weg, Inderdaad Eris het moet wel uitkomen, ik hoor dat er al een domein is.

edit 4 nav Eris zijn reactie aan newbie: dan toch maar een gratis acount.

Ik moet nu weg een goedenavond ieder
PHPnewbie stop dromen die krijg je niet...
Ik weet heel zeker dat php NIET achter loopt, volgens mij zelfs 5/6 minuten voor :-p

whahaha idd klopt:p
Dus er komt een nieuwe phphulp en de hosting van phphulp mag niet gebruikt worden, if zie ik het nou verkeerd.
PHPnewbie nee een comuntie versie van PHPhulp...
PHPhulp her scripten is gewoon niet haalbaar of je moet bassie xxxxx(xxx) bedrag moeten geven en dan betwijfel ik het nog...
Ik snap het gewoon echt niet van hem, het spijt me. Maar (aan Bassie gericht) je weet dat er gewoon fouten inzitten, geen probleem, heel menselijk zelfs (gelukkig). Maar wees niet te trots om je fouten niet toe te geven. Mensen, waaronder ik, zien graag PHPhulp verbeteren, omdat we dezelfde passie delen, die jij hebt/had. Met elkaar praten over PHP problemen. Ik hoop dat je je bedenkt...
<?php
for($i = 97; $i < 123; $i++) {
for($j = 97; $j < 123; $j++) {
echo chr($i) . chr($j) . ' ';
}
}
?>

Reageren