Even een zinloos spelletje... :P

We beginnen met een simpele script toepassing en dan gaan we de zo kort mogelijke versie van zoeken (= zo min mogelijk tekens).

Regels: indents en returns tellen niet mee, maar zijn natuurlijk wel verplicht.

1e toepassing: een script dat van de query_string (een alpha waarde) een lijstje doorprint tot alle tekens z'en zijn. In de trant van: yx, yy, yz, za, etc...

Ik weet zelf al een vrij korte maar die houd ik nog ff voor me :P
De snelheid kan vast wel beter, maar ik heb geen problemen met de snelheid gaat altijd snel
komt omdat php zich blijft vernieuwen en uitbreiden.. dan loopt op een gegeven moment wel eens iets achter en ook phphulp natuurlijk..
Ik weet heel zeker dat php NIET achter loopt, volgens mij zelfs 5/6 minuten voor :-p

edit:
typo
Eris zou het niet zeggen als er een paar echte fouten in de code zelf zaten, als het alleen de "oude" manier van scripten is of wat dan ook, niet met de nieuwste manieren, dan is het nog niet fout.
Robert jij wilt het niet weten.

En ja er zitten veiligheids lekken in... Maar zijn niet echt kritiek.
Eris schreef op 26.06.2006 19:59

Ach, veiligheidslekken zijn er altijd =/
Eris schreef op 26.06.2006 19:59

Waarom wil ik het niet weten?:P Kleine veiligheidslekkern zijn er inderdaad altijd wel.. maar ik denk niet dat dat de enige fouten zijn hier..

Als we maar niet zomaar in de database kunnen werken, is er niet veel aan de hand, qua veiligheid.
Arjan kan dat wel :-p
Nou ik stel voor dat we met zijn allen inderdaad PHP versie volmaakt schrijven.

uiteraard volledig in css en divs. Mischien kan een van de mods/admins tussen "de crew" en Bas gaan zitten zodat als alles klaar is een en ander ook nog redelijk aansluit dan wel aansluitbaar te maken is op de huidige DB.

Dus... Wie heeft er nog een domeintje over. Arjans nieuwssysteem erop en iets bedenken voor community coding. Een geweldige uitdaging waar een ieder erg veel van kan leren

klaasjan

edit: In dit geval lijkt het me trouwens het beste om niet de code openbaar te maken (om Bas niet tegen het zere been te schoppen). Als we dat wel doen dan is het inderdaad ctrl c en v en je hebt een nieuwe phphulp en dat kan niet de bedoeling zijn.
Klaasjan, Als je een goede idee hebt wil ik best wel de domeinnaam / hosting betalen maar dan moet het wel een idee zijn die uit komt...

Reageren