We beginnen met een simpele script toepassing en dan gaan we de zo kort mogelijke versie van zoeken (= zo min mogelijk tekens).
Regels: indents en returns tellen niet mee, maar zijn natuurlijk wel verplicht.
1e toepassing: een script dat van de query_string (een alpha waarde) een lijstje doorprint tot alle tekens z'en zijn. In de trant van: yx, yy, yz, za, etc...
Ik weet zelf al een vrij korte maar die houd ik nog ff voor me :P
Eris zou het niet zeggen als er een paar echte fouten in de code zelf zaten, als het alleen de "oude" manier van scripten is of wat dan ook, niet met de nieuwste manieren, dan is het nog niet fout.
Nou ik stel voor dat we met zijn allen inderdaad PHP versie volmaakt schrijven.
uiteraard volledig in css en divs. Mischien kan een van de mods/admins tussen "de crew" en Bas gaan zitten zodat als alles klaar is een en ander ook nog redelijk aansluit dan wel aansluitbaar te maken is op de huidige DB.
Dus... Wie heeft er nog een domeintje over. Arjans nieuwssysteem erop en iets bedenken voor community coding. Een geweldige uitdaging waar een ieder erg veel van kan leren
klaasjan
edit: In dit geval lijkt het me trouwens het beste om niet de code openbaar te maken (om Bas niet tegen het zere been te schoppen). Als we dat wel doen dan is het inderdaad ctrl c en v en je hebt een nieuwe phphulp en dat kan niet de bedoeling zijn.