Hey allemaal! Ik heb een scriptje, waarin 2 cookies worden weggeschreven. Ik zit nu bij een vriend, die een hele lan verbinding in zijn huis heeft en ook internet. Op de pc waar ik het heb gemaakt werkt alles wél goed. Die pc zit niet aan een netwerkje of aan internet. Verder gebruikt die PC van mij easyphp1.7 en die van mijn vriend gebruik easyphp1.8. de foutmelding is:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 20

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 21

Kan iemand mij hierbij helpen?
Wat is er nou belangrijk aan de quote knop :s
Lekker boeie als hij hem niet gebruikt...
Opperhoofd Supermegablubbercommando Docters de Grote 'X' Mr Wortel.

voor een mindere titel doen we het niet
Inderdaad. Goed dat de tutoials zijn verwijderd ;)
Rob,

Ik ben het wel eens met meer mensen hier.
Je hebt er een handje van om binnen 3 minuten 4 posts te plaatsen in 1 topic.
Daar mag je ook wel op letten, want als je mensen "bijna" op je ziet schelden kan je wel na gaan dat je iets verkeerds doet.

Ik zou ook graag wat meer geduld van jou kant willen zien.
Een topic "bumpen" na 5 minuten is idioot. Er zijn ook mensen die wachten een paar uur alvorens ze het topic "bumpen" en zo hoort het ook....

En als je haast heb dan heb ik een mooie link voor je http://www.php.net.

Mvg,

Erik

Reageren