Hey allemaal! Ik heb een scriptje, waarin 2 cookies worden weggeschreven. Ik zit nu bij een vriend, die een hele lan verbinding in zijn huis heeft en ook internet. Op de pc waar ik het heb gemaakt werkt alles wél goed. Die pc zit niet aan een netwerkje of aan internet. Verder gebruikt die PC van mij easyphp1.7 en die van mijn vriend gebruik easyphp1.8. de foutmelding is:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 20

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 21

Kan iemand mij hierbij helpen?
So be it, het laatste topic wat n onderaan staat is van 13:43 een kwartier geleden, dus je hebt tijd genoeg ;-)

(bericht gewijzigd op 28.06.2006 14:12 door Rob)

wooow

maak een $variabele van van de error, en dan onderaan: if(isset($variabele)){ echo $variabele; }
Rob schreef op 28.06.2006 14:08
Of niet?
Nee, op regels 18, 19 en 21 heb je een echo staan. Daar hoor je gewoon een variabele aan te maken die je vervolgens in je output (de html) gaat echoen. Het kan best zijn dat je daar nog een klein stukje logica nodig hebt, maar dat is logica die hoort bij de output.
Oooh... Ik denk dat ik het snap.. W8 even dan verander ik mn script effe

edit: werkt niet echt...
Dat lukt ook niet echt... :(

edit: die kan weg!
Watb frnak zei...

edit: Wat frank zei
G*DV*RD*MM* GEBRUIK DIE HANDIGE EDIT KNOP NOU EENS EVEN WIL JE???
Jonathan Hogervorst schreef op 28.06.2006 14:20
G*DV*RD*MM* GEBRUIK DIE HANDIGE EDIT KNOP NOU EENS EVEN WIL JE???
OMG? SCHELDEN?!!??
Zo moeilijk is dat toch ook weer niet:

alles echoos vervangen door $var.

Reageren