Ik probeer dit al de heletijd uit, om dit te doen via een cross-over cabletje... Weet iemdn hoe ik dit moet doen? Al die floppys die je kan maken werken niet echt.. :(
Oh ik zocht naar netwerk tussen me en xp :P
Werkt het Windows netwerk (Mijn netwerklocaties) niet tussen ME en XP?
nee het lukt niet egt weet iemand nog wat tips? of een goede site?
kan je ook proberen om op router met dhcp aan te sluiten..
kijken welke ip je krijgt..
dan pingen als dat werkt verder werken
Zijn ze niet allebij op NT geijkt? dus dezelfde netwerk protecollen enz? Ikke kan (met UTP kabel) altijd goed verbinding maken met ME XP of met 98...
Bedankt voor de snelle reacties, Maar wij hebben twee computer op zolder die twee computer zijn met elkaar verbonden (nog niet helemaal werkt het niet) met een crossover kabel, en in 1 van die computers zit twee netwerkkaarten en die is weer verbonden met het internet. Het is best wel ingewikkeld en mis werkt het helemaal niet maar het is meer op te kijken en te spelen :P en wat scriptjes op te draaien. Maar kom maar op met die reacties ;-) :P Groetjes Robbert, Rob
@ Rob en Robbert.

Mag ik vragen waarom je 2 accounts heb?
ze worden gebruikt vanaf hetzelfde ip adres en dan kan ik mijn conclusies wel trekken....
mag ik vragen warom een crossover kabel?
je kan nu tog gewoon straight gebruiken?
Erik schreef op 29.06.2006 22:12
@ Rob en Robbert.

Mag ik vragen waarom je 2 accounts heb?
ze worden gebruikt vanaf hetzelfde ip adres en dan kan ik mijn conclusies wel trekken....

Sorry maar Rob was vandaag bij mij hij is een vriend, hij post soms wat dingen op mijn pc als ik bezig ben, Let maar op hij post thuis ook wel eens wat kijk maar morgen of zo naar het ip. Sorry daar Voor :S ik had niet door dat hij nog ingelogd was :S

Reageren