Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een script die enkelt Internet Explorer toelaat tot een website.

Ik weet dat deze bestaat, maar ik heb geen idee waar ik hem kan vinden dus kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt. :)
vraagje: waarom wil je dat?
`@Jager

Dat is iets waar ik als Firefox gebruiker niet achter sta, ik weet het zo niet en ik ga er ook niet naar zoeken.

Waarom zou je dat willen als je het goed doet, dan werkt je site net zo (en ziet er ook nog eens net zo uit) als in IE.

De vraag is dus: WAAROM??

EDIT:

Te laat, waarom maak ik er ook zo'n verhaal van :(
Tja, de redenen doen er eigenlijk niet veel toe.
Maar het gaat er eigenlijk om dat alleen IE toegang heeft...
Het is eigenlijk gewoon om even wat dingen uit te testen etc...
Voor speciale websites die alleen in IE 'mooi' te zien zijn en bijvb in Firefox slecht.
Het is tevens maar een verzoek hoor, als je het niet wilt zoeken omdat je er niet achterstaat, maakt mij niet uit maar daar help je mij niet mee.
We willen je wel helpen Jager, dat is het niet, alleen zouden we liever zien dat het ook in FF werkt.
Het percentage FF gebruikers is namelijk nog steeds groeiende, en IE wordt steeds minder..
Het is ook om dingen mee te testen.
Ik wil had namelijk vroeger een website in IE die alleen maar in IE goed zichtbaar was.
Stel dat dit in de toekomst gebeurd, dan wil ik de toegang van FF en andere browsers eventueel blokkeren zodat ik de tijd heb om dat te maken.
(Op die pagina kan dan eventueel staan:
Helaas, deze webpagina is momenteel niet goed te zien in uw huidige browser.
Wij verzoeken u Internet Explorer te gebruiken om deze webpagina goed te kunnen bekijken...)
Leyj dat je 80 % van de bezoekers van PHPhulp blokeerd...
Dat zeg ik helemaal niet, lees me laatste bericht even.

Ik wil gewoon de browsers die de pagina niet goed kunnen bekijken TIJDELIJK blokkeren totdat alles wel goed gaat en dan laat ik ze erdoor.

Daarom heb ik dat script nodig... -zucht-
ga spelen met $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] ofzo...
Ik heb liever een niet zo goed werkende website dat een website die niet werkt...
Daarnaast wat moeten mac / linux users doen?

Reageren