ik weet trouwens ook hoe je een perfecte XHTML pagina kan maken die niet in IE werkt :P
Dat kan niet, codetechnisch misschien wel perfect, maar een perfecte pagina bestaat niet zolang IE zich niet aan de standaarden houdt.
Of je zit codetechnisch goed, maar het werkt niet in IE, of het werkt in IE en er zijn codetechnisch een paar "niet valide" zaken.
Naja, eigenlijk gewoon niet de site bezoeken. Laat je je klanten/bezoekers vallen als een baksteen? Dan zullen zij geen reden zien om niet hetzelfde te doen met jouw.
Ik zie toch nog altijd liever een website die er wat minder uit ziet, dan dat ik een melding krijg dat ik IE moet pakken.
Design op FF of een andere browser zolang het maar niet IE is. Aangezien IE zich niet aan de standaarden houdt.
Verder is het makkelijker om 'hacks' toe te passen voor IE dan voor FF.
Conclusie:
Design op FF en maak een script dat IE gebruikers de website niet kunnen bezoeken :-p.
Mijn conclusie: Volkomen mee eens!
En het blokkeren van bepaalde browsers is wel de meest trieste 'oplossing' die er is. Het zegt iets over de kunsten van de bouwer en dat is niet veel soeps, om het heel voorzichtig uit te drukken.
Ik ben het eens met PHP Newbie en Frank, etc maar toch even een probeerseltje :P
<?php
if (stristr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], "MSIE") != FALSE)
echo "Hey MSIE gebruiker! Jij kan mijn site in iedergeval wel zien!";
else
echo "Sorry, jou browser is te goed voor deze website! :P Gebruik IE om m'n site te zien! :P";
?>