Ik vind dit een beetje discriminerend worden. Hat is hetzelfde als dat je geen Joden in je winkel laat, of een wijk maakt waar geen Turken mogen komen. Dat kan toch ook niet???
@Jonathan
dat vind ik beetje erg overdreven.
je hebt tog een voorkeur als hij daarom vraagt om voor te testen kan ik heel goed snappen.
ik TEST zelfs ook alles in IE en dan mogelijk later in mozilla etc..
Beter uitgelegt:
Eerst winkel openen waar je aardappels en stampot en die zooi verkoopt en alleen toegangelijk voor nederlanders... En later als je tijd hebt verkoop je ook shoarma en zooi en mogen turken enzo er ook in :P
Beste oplossing is ook je site op localhost testen en geschikt maken voor alle browsers en dan pas online.
Ik vond even leuk een scriptje te posten :P Zo is z'n vraag toch nog beantwoord ;)
@Jonathan
Denk niet dat dat waar is.
Sommige websites willen geen registratie met yahoo mail omdat dat vaak in ongewenste mail komt dat noem je dan tog ook niet discriminatie?
Dit is eigenlijk hetzelfde hij kiest IE voor een reden..
Sorry hoor nog ff offtopic, damn zo'n slechte (vergelijkende) opmerking heb ik al 4 jaar niet gehoord of gelezen. (Daarvoor misschien wel, maar 4 jaar geleden ben ik begonnen met alcohol te drinken)
Jonathan Hogervorst schreef op 04.07.2006 18:59
Ik vind dit een beetje discriminerend worden. Hat is hetzelfde als dat je geen Joden in je winkel laat, of een wijk maakt waar geen Turken mogen komen. Dat kan toch ook niet???
@Aoi
Ja, misschien wat overdreven, maar toch. Het begint wel in die richting te gaan.
1 ding waardoor deze hele opmerking nergens op slaat en het ook niet die kant op kan gaan. Ongelooflijk ik wil het niveau een beetje hoog houden hier op phphulp, maar jij bent echt ongelooflijk dom.
Dat ene ding is: Als maken van een site heb je keuze dat te doen, je hebt geen keuze om joods of turks te zijn, netzoals jij geen keuze dat je een jongen of Nederlander (als je dat bent).
Bedankt voor deze script.
Deze kan ik goed gebruiken om er voor te zorgen dat klanten een site nog niet bekijken in een browser waar deze nog niet voor getest is. Momenteel zijn er schoonheidfoutjes in de site waar ik aan bezig ben wanneer deze met explorer bekeken wordt.
Een andere manier is natuurlijk ontwerpen via pdf door te sturen ipv online.
Ik denk trouwens dat dit bij Jager ook de bedoeling was om te gebruiken bij ontwerpen die nog niet publiek zijn.