Ja hoor ze hebben het weer voor elkaar... Een van onze systemen (van Schutte, weet u nog?) is alweer gecrasht, net toen ik met een (natuurlijk) belangrijk bestand bezig was, namelijk de .fla van onze eigen site... En die is nu dus schtuk, kaput, weg.

Kan ik Schutte hiervoor aansprakelijk stellen? Aangezien zij nog geen half jaar geleden alles hebben vervangen zodat we de komende 1,5 jaar iig niet meer hoefden te upgraden?

Nee zeker... :(
De naam is ook zo... net alsof het duitsers zijn (kan misschien ook zo zijn, ken het bedrijf niet :/)
Ik zal de brief van ons aan de klanten copypasten als iemand daar intresse in heeft. komt erop neer dat KPN al onze adsl klanten heeft afgesloten :o
Laat horen :D
"DDS bood al internet voordat u dat deed en we gaan daar nog erg lang mee door. "

LAL

i told you it was good ^_^
KPN zuigt best wel zo te zien :S klanten gaan jatten door beschuldigingen te gaan doen :S

Als hun een rechtzaak zouden aanspannen winnen ze zoizo..
KPN trekt een blik advocaten open en dat maakt ze geen hol uit, hun slag hebben ze al geslagen.

Alle resellers van Fiberworld spannen wel samen een rechtszaak aan maargoed dat komt allemaal nog, leed is al geschiet :/
Tjah, ik herinner me de vorige keer nog wel dat je zo over schutte klaagde Winkie, ik ben zelf al weggegaan bij schutte (eigen spullen komen er niet meer vandaan) maar ik kan m'n ouders (nog) niet overtuigen.

Dat gedoe van KPN speelt inderdaad al langer (en is niet alleen op jullie van toepassing) Het is zelf al voorgekomen met telefonie.
@Robert

Ik heb zelf nooit bij Schutte gezeten vanwege de slechte ervaringen van anderen, en ik probeer mijn baas ook al 2 jaar over te halen om echt over te stappen (of mij alles te laten doen gnagna ^_^) maar ja, hij zit al bij Schutte vanaf dat hij begon, en hij zweert erbij...

Tis jammer.
robert, dit gaat puur over de adsl en speelt sinds 2 weken terug woensdag (tenminste het speelt al 1,5 jaar maar we weten het pas sinds 2 weken wtf er aan de hand is)

Reageren