Ja hoor ze hebben het weer voor elkaar... Een van onze systemen (van Schutte, weet u nog?) is alweer gecrasht, net toen ik met een (natuurlijk) belangrijk bestand bezig was, namelijk de .fla van onze eigen site... En die is nu dus schtuk, kaput, weg.

Kan ik Schutte hiervoor aansprakelijk stellen? Aangezien zij nog geen half jaar geleden alles hebben vervangen zodat we de komende 1,5 jaar iig niet meer hoefden te upgraden?

Nee zeker... :(
Was dat niet omdat DDS niet zijn rekeningen betaalde? Zoiets meende ik in de krant te lezen als 'reden' van kpn haar aanval.
Nee DDS en in mijn geval Sollie.Comm BV zijn resellers van Fiberworld.

Fiberworld heeft ooit samen met Freeler van de IGNbank de Combinatie BV opgericht. Die BV kocht bij KPN data in en verkocht dat door. Toen heeft KPN het Freeler deel opgekocht en krijg je dus het rare geval dat de Combinatie BV voor 50% inkoopt bij zichzelf, KPN dus.
Wat er nu speelt is dat het KPN deel van de Combinatie BV (dus de freeler kant) niet de rekeningen heeft betaald. Fiberworld heeft alles netjes afgedragen maar KPN zelf zegt nu het is niet betaald, we sluiten alles af.
Het komt er dus op neer dat KPN eigenlijk zijn eigen BV heeft laten ploffen, en fiberworld en resellers zijn de lul.
@ wes : sterkte met alles en ik zeg altijd maar "spelen in het grote boze bos is alleen weggelegd voor hele sterke en slimme wolven(innen)...."

wat overigens niet weg neemt dat jullie als bedrijf www.sollie.nl geweldig zijn en dan met name de service die jullie geven keer op keer.

Reageren