hoi,

Ik heb een vraagje hoe oud zijn jullie???
Ikzelf ben 13
en jullie

groetjes Peter Wessels
De jeugd van tegenwoordig heeft toch niks beter te doen dan ouderen lastig te vallen ivm PHP :p !
@Ponzi: Precies :P
Wauw lotte, hoe doe je het toch, bij 450 offtopic posts :-p
Ponzi,Lotte e.a. ik hoop dat ik jullie vaak mag lastig vallen met vragen , uiteraard na eerst zelf de antwoorden via PHP Hulp,PHP.net etc. te proberen te vinden .

Je mag iedereen lastig vallen, daarom zijn we hier toch ;)
Lotte is de leukste onzinpostststser ooit :) op naar de 4500 :)
wes schreef op 26.09.2006 21:00
Lotte is de leukste onzinpostststser ooit :) op naar de 4500 :)

Precies! Ik heb volgens mij nog nooit iets zinnigs gepost hier. 1 keertje heb ik kunnen melden dat enkel in IE de scrolbalk van kleur veranderd met css, maar dat is dan ook het enige waarmee ik iemand heb geholpen wat ook maar een beetje in de buurt komt van php. Ik geef wel vaak commentaar op layouts enzo. Maar verder... Niets voor mij :P
Lotte schreef op 26.09.2006 21:26
[quote=wes schreef op 26.09.2006 21:00]Lotte is de leukste onzinpostststser ooit :) op naar de 4500 :)

Precies! Ik heb volgens mij nog nooit iets zinnigs gepost hier. 1 keertje heb ik kunnen melden dat enkel in IE de scrolbalk van kleur veranderd met css, maar dat is dan ook het enige waarmee ik iemand heb geholpen wat ook maar een beetje in de buurt komt van php. Ik geef wel vaak commentaar op layouts enzo. Maar verder... Niets voor mij :P[/quote]

je zult niet de enige zijn die hier weinig nuttigs post
Donhertog schreef op 26.09.2006 21:28

je zult niet de enige zijn die hier weinig nuttigs post

Dat is waar, maar ik hoop dat ik niet vervelend begin te worden. :) Ik zorg er wel voor dat ik me nog een beetje koest houd, anders krijg ik nog een koffiehoek-ban (en nee dit is geen goed idee) :P

edit het is tijd voor deze super 12jarige nerd om naar dr nest te gaan. Doeg!
@Lotte: Zonder jou zou het hier maar saai zijn. Lekker blijven posten. En zo veel onzin post je nou ook weer niet, want ik heb je al een paar keer zeer scherpe reacties zien geven in diverse (onzin?) topics waar ik regelmatig behoorlijk om moet lachen.

Slaap lekker.

Reageren