hoi,

Ik heb een vraagje hoe oud zijn jullie???
Ikzelf ben 13
en jullie

groetjes Peter Wessels
Ach, mensen voor de gezelligheid moeten er ook zijn.. De rest van de kennis kwa html/css/php/javascript komt later nog wel.. je bent pas 12 dus je hebt nog zat tijd om te leren lotte ;)

ach ik post ook veel peop :) stuk gezelliger :P
Lotte schreef op 26.09.2006 20:23
Idd een enorm overschot aan jongeren. Maar ik denk dat dat geen probleempje is toch? Jan Koehoorn is volgens mij iets in de 40. Er zal vast wel een 30er rondhangen en dan is het lijstje compleet :P

Ik ben 44.
Ponzi schreef op 26.09.2006 20:18
Denk dat minder oudere mensen de toegang tot PHP makkelijk vinden? Dat was (met alle respect) van 'na' hun tijd ;) . Enkel de Die-hards blijven hier dan nog over :) !

Ik weet niet wat je onder 'ouder' verstaat, maar voor een veertiger is programmeren helemaal niet 'na hun tijd'. Toen ik 25 was, heb ik leren programmeren in C en omdat Java, JavaScript en PHP grotendeels de syntax van C gebruiken is dat nog steeds actueel.
SanThe schreef op 26.09.2006 22:38
@Lotte: Zonder jou zou het hier maar saai zijn. Lekker blijven posten. En zo veel onzin post je nou ook weer niet, want ik heb je al een paar keer zeer scherpe reacties zien geven in diverse (onzin?) topics waar ik regelmatig behoorlijk om moet lachen.

Ik maak mensen aan het lachen ^^

Ach, mensen voor de gezelligheid moeten er ook zijn.. De rest van de kennis kwa html/css/php/javascript komt later nog wel.. je bent pas 12 dus je hebt nog zat tijd om te leren lotte ;)

I know :) Ik leer hier trouwens stiekem toch heel veel omdat ik ook wel eens rondhang bij die andere topics. Ik heb tot nu toe nog alleen maar geluk gehad dankzij phphulp dus ik denk dat ik hier nog wel een paar jaar rond zal blijven hangen. Maby ooit zelfs als php-programeur :P
@ Jan: Ik had het meer tegen John, die er in de 60 was ;) . Veertigers zijn voor ons 'oud', maar niet 'oudoud', als je snapt wat ik bedoel ;) !

Mijn papa is zelf 45 en programmeert ook, dus zo ver was ik al :) !

PS: Hopelijk heb ik nu niet op je tenen getrapt ?
mebus schreef op 18.07.2006 17:09
ik ben 15:) Bijna 16

Ik ben nu geen 15 meer maar 16:D

En lotte je post echt niet alleen maar nutteloze posts hoor..

Ken er soms eigenlijk ook wel om lachen net zoals santhe

GR. mebus!

edit: en lachen is gezondvoor je zo wees blij dat lotte der is:-)
Jan Koehoorn schreef op 26.09.2006 23:39
[quote=Ponzi schreef op 26.09.2006 20:18]Denk dat minder oudere mensen de toegang tot PHP makkelijk vinden? Dat was (met alle respect) van 'na' hun tijd ;) . Enkel de Die-hards blijven hier dan nog over :) !

Ik weet niet wat je onder 'ouder' verstaat, maar voor een veertiger is programmeren helemaal niet 'na hun tijd'. Toen ik 25 was, heb ik leren programmeren in C en omdat Java, JavaScript en PHP grotendeels de syntax van C gebruiken is dat nog steeds actueel.[/quote]
Ook mee eens, en trouwens, vanaf 1986 is er pas internet hier in Nederland, en PHP bestaat niet helemaal vanaf het begin, en al helemaal niet icm MySQL, dus je hoeft helemaal niet oud te zijn om een die-hard php-er te zijn. (ben ikzelf overigens niet)
Ponzi schreef op 27.09.2006 08:05
@ Jan: Ik had het meer tegen John, die er in de 60 was ;) . Veertigers zijn voor ons 'oud', maar niet 'oudoud', als je snapt wat ik bedoel ;) !

Mijn papa is zelf 45 en programmeert ook, dus zo ver was ik al :) !

PS: Hopelijk heb ik nu niet op je tenen getrapt ?

Nee hoor :-)
Ik heb mijn computerzaak een paar jaar geleden verkocht.Heb dus niets meer te doen.

Een Texelse wijsheid van de dichtbij mij wonende en nog elke dag juttende strandjutter Maarten Boon is :

Kijk het zit zo: „Jullie hebben allemaal een horloge, maar... jullie hebben géén tijd. Ik heb géén horloge en ik heb alle tijd en dat is het grote verschil!”

Reageren