Lijkt me meer een vraag voor op een computer website zoals tweakers.net.
Maar voor de rest is dit geen heel bijzonder systeem maar goed genoeg om mee te programmeren, alhoewel je misschien wel blij wordt van wat extra intern geheugen.
edit: Ik plaats even het tekstbericht van markplaats omdat daar het nogal wel eens gebeurt dat een aanbieding van URL veranderd.
Een compleet systeem, kan zo aangesloten worden want alles zit er op en er aan
In de aanbieding
-AMD XP2200+ (Athlon)
-Asus A7V600-x Mobo
-Aopen GF4 Ti4200-DV64 videokaart (zeer goede kaart, games doet tie nog goed en je kan ook lekker film kijken vanaf de computer op de TV en ondertussen op de TFT op IMDB opzoeken in welke films die acteur ook al weer nog meer speelde)
-512MB DDR Kingston geheugen
-Western Digital 80GB harddisk (WD800JB)
-Asus WL-138 PCI draadloosnetwerk kaart inclusies SMC Directional Antenne
-mooie stijlvolle zwarte kast
-CDROM speler (over de DVD brander valt te praten)
INCLUSIEF:
-17" TFT Belinea, met pixel garantie :-) (heeft geen dode pixels)
-toetsenbord
-muis
Hij gaat weg omdat tie over is door mijn onbedwinbare behoefte om nieuwe spullen te kopen :-)
Er kan geboden worden op de advertentie, maar ff een mailtje met een goed bod is sneller en dan komen we er zeker uit..
Ik rij erg vaak van Hilversum naar Den Helder, dus als je langs die route woont kan ik de PC ook langs komen brengen..
Ik heb een AMD XP2200+ is al wel een oud dingetje (3 jaar nu) is nog wel geschikt, maar zeker icm met de video kaart die er in zit moet je er niet al te veel van verwachten. Dat kan ook niet zeker niet om dat het maar 325,- incl TFT moet kosten.
Voor tekstprogramma's is de pc goed, voor gamen valt die toch af, het is een nogal veroudert systeem.. grafische programma's zul je kunnen draaien, alleen ook daar moet je niet veel van verwachten..
Een Aopen GF4 Ti4200-DV64 (is d8 ik een tv-kaart en geen videokaart) is een niet al te beste kaart, ookal zegt hij dat hij games nog draait zal hij ebdoelen age of empires 2 en command en conquer generals (low).. en de processor is ook niet al te best hor ;)
Maarjah je moet zelf weten, als hij volgens jou wel goed is dan koop je hem toch? Ik vind zelf dat pc's altijd overschat worden kwa specs..
En die laptop die je eerst wilde halen, heeft denk ik meer kans dan deze (ik heb liever nieuwe hardware)
Ik heb een AMD XP2200+ is al wel een oud dingetje (3 jaar nu) is nog wel geschikt, maar zeker icm met de video kaart die er in zit moet je er niet al te veel van verwachten. Dat kan ook niet zeker niet om dat het maar 325,- incl TFT moet kosten.
[edit]
Post niet meer relevant. Nie goed gelezen
[/edit]
age of empires 2 en command en conquer generals (low)..
Euhm, Age of Empires 2 loopt nog op mijn PII 266 met 4MB shared video (7jaar oud).
Maar denk idd dat je niet te veel van die video kaart moet verwachten, je kan er iig zeker geen FEAR of Farcry mee draaien maar waarschijnlijk ook geen CoD2 wat mij met de zelfde CPU (2200+) wel lukt alleen ik heb een GF5200 video kaart.
Maar denk idd dat je niet te veel van die video kaart moet verwachten, je kan er iig zeker geen FEAR of Farcry mee draaien maar waarschijnlijk ook geen CoD2 wat mij met de zelfde CPU (2200+) wel lukt alleen ik heb een GF5200 video kaart.
Nofi, maar de GF5200 is zo ongeveer de brakste kaart ooit gemaakt :O
Die Ti is echt wel beter, maar mist DirectX 9 ondersteuning.
De GF5200 heeft die wel, maar is te sloom om er iets mee te kunnen :P