Is dit een beetje een goede kast?

Alvast bedankt,

ArendJan
Hmm, die Ti heeft dus wel DirectX 9.0 ondersteuning.....
Goede PC, zeker voor webdesign.. voor gamen valt hij, zoals hierboven vermeld, volledig uit de boot. Meer geheugen heeft toch niet echt zin. Windows heeft namelijk problemen met oudere PC's waar meer dan 512MB inzit... vreemd idd :) .

Op die DirectX 9.0 moet je niet echt afgaan... ik heb zelfs nog een 3D-kaart gevonden met 2MB die ook perfect onder DirectX 9.0b draait ;)
Zoiets is geiler

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/42390

Die kan iig wel games op high draaien (geen ultra high) maar er zit geen monitor bij.. Maar wel goed geheugen, goede cpu, goede vga en goede audi0..
Idd.. voor een relatief klein bedrag meer :) alleszins ;)
En niet bitchen over de prijs xO ik heb een vergelijkbaar systeem en die koste me in totaal toch 1600 euro.. maarja die is nu alweer vervangen voor een ander :)
ArendJan schreef op 20.07.2006 05:11
Hmm, die Ti heeft dus wel DirectX 9.0 ondersteuning.....

Please, denk niet dat je het beter weet.
Dat directx 9 op je PC staat wil niet zeggen dat je dat ook kunt gebruiken.
Die kaart mist op de hardware gewoon bepaalde features, die kwamen pas met de FX serie.

Heb je die ene review van HL2 niet gezien?
Het verschil tussen Dx7, 8 en 9?
Deze bijv., en dan vooral het water :O
Idd.. direct X zegt niets, het gaat om de hardware ;)
Goed systeem, maar idd het ram zou ik met nog een keer 512 ff upgraden.
en die dvd brander/speler vind ik wel dat er in hoort. Je weet nooit of je het gaat gebruiken. Tegenwoordig staat ook veel software op dvd's en een cdromspeler alleen, nee, dat vindt ik zonde. Ik zou er egt een dvd in laten zetten.

moet je ff over handelen ;-)
ArendJan schreef op 18.07.2006 17:26
Is dit een beetje een goede kast?

Alvast bedankt,

ArendJan

de kast ziet er goed uit! maar of de hardware ook goed is?

[serieus]
Licht eraan wat je ermee wilt doen, voor programmeren e.d. is het goed, maar als je wilt gaan gamen zou ik idd het ram verdubbelen ofzo.. iig meer ram!
[/serieus]

Maar ik heb wel eens goedekopere computer bezhuizingen gezien
voor programmeren e.d. is het goed

Voor programmeren is zelfs een Pentium 1 goed, dus dat is vrij logisch.

Verder is alles relatief. Kijk voor de prijs is het volgens mij geen slechte bak. Maar je kunt ook wat meer geld uitgeven en dan heb je alles wat je wil. Echt een intelligent topic is het niet, want elke programmeur (c.q. nerd) zal altijd roepen dat het beter kan. Want het leven draait om gamen, niet waar guys?

Reageren