Is dit een beetje een goede kast?

Alvast bedankt,

ArendJan
PHPerik schreef op 20.07.2006 14:46
voor programmeren e.d. is het goed

Voor programmeren is zelfs een Pentium 1 goed, dus dat is vrij logisch.

Verder is alles relatief. Kijk voor de prijs is het volgens mij geen slechte bak. Maar je kunt ook wat meer geld uitgeven en dan heb je alles wat je wil. Echt een intelligent topic is het niet, want elke programmeur (c.q. nerd) zal altijd roepen dat het beter kan. Want het leven draait om gamen, niet waar guys?

You'rright! Battlefield 2 RULEZZZ!!!
Barry A. Postma schreef op 20.07.2006 14:49
[quote=PHPerik schreef op 20.07.2006 14:46]
voor programmeren e.d. is het goed

Voor programmeren is zelfs een Pentium 1 goed, dus dat is vrij logisch.

Verder is alles relatief. Kijk voor de prijs is het volgens mij geen slechte bak. Maar je kunt ook wat meer geld uitgeven en dan heb je alles wat je wil. Echt een intelligent topic is het niet, want elke programmeur (c.q. nerd) zal altijd roepen dat het beter kan. Want het leven draait om gamen, niet waar guys?

You'rright! Battlefield 2 RULEZZZ!!![/quote]
Ow C'Mon.. Get a Life..

Edit: het stond in de quote :P
Let op :

IK HEB EEN *** HEKEL AAN GAMES.

Maar er bestaan broertjes.... (hmmm) en die zijn wel met hun hoofd op de stoeprand gevallen. En daar heb ik er dus een van, die is gek van ** games....

Maar ik koop het systeem en flikker er 512 MB ram bij, dan werkt het prima!
Nog een vraagje dan:

Waar kan ik een goedkope 512 MB ram kaart kopen? (DDR) ?
Maakt het uit welk merk? De andere die erin zit is van Kingston, moet dan deze ook van Kingston zijn?
Dat moet niet, maar de kans op werking is natuurlijk hoger ;)
Nu ff serieus, ja of nee?
Hij is serieus.. als het zo moet dan bekijk je het maar, het is toch logisch dat merk niet veel uitmaakt?

*en deze reactie:

Maar ik koop het systeem en flikker er 512 MB ram bij, dan werkt het prima!

Als jij zogoed weet dat het dan prima werkt, waarom vraag je dan telkens naar een ander systeem?

Als ik jou was zou ik gewoon een winkel binnenlopen en er daar een uizoeken, voor 400 euro heb je al een mooie desktop + garantie.. want op marktplaats kunnen ze mensne zoals jou alles aansmeren en dat het dan na 3 maanden al stuk is.. dan kan je weer gaan upgraden etc etc.

Maarja, het is jou budget.. alleen ik had toch even doorgespaart voor iets mooi's en kwalitatiefs..
Kingston is kwalitatief wel beter, dus negeer Leo's "logische" comment maar even.

@Leo
Hou de toon effe normaal. Ben het nu erg zat.

Reageren