Ik weet dat er veel CSS experts hier op het forum rondlopen (waaronder ik, KUCH KUCH), maar ik heb nu een vraag:
Ik heb dus nu 3 div's, eentje voor de rechterkant (die alles aan de rechterkant neerzet dus,) en eentje voor de linkerkant(zelfde verhaal).. en dan nog eentje met border. Nu wil ik die div met een border afgeronde hoeken geven. maaarrr: HOE?
met 3 plaatjes ben je klaar hoor,
een top voor de boven glow,
een middle van 1px hoog met de 2 zijverloopjes
deze herhaalt zich in de hoogte, dus groeite mee.
en de bottom, een verticale spiegel van de top.
ik snap eerlijk gezegd je probleem niet tegen plaatjes... kan je dit uitleggen?
zonder plaatjes laad het al sneller, (sgeelt niet veel, maar is wel zo + dat ik dan die plaatjes niet hoef aan te maken.) Hoe moet ik dan in CSS een 'top' achtergrond div instellen, een bottom en een middelste van 1 px hoog? (ik ben niet zon held in CSS. En de plaatjes die kan ik wel even maken ;-) )
of moet ik het ingewikkeld doen? dat ik met php de plaatjes samen voeg tot het 1 plaatje is, en het dan als achtergrond gebruiken?? (ik zit hier ene beetje te brainstormen en te googlen.. maar ik kom er echt,niet uit...)
Maar nu moet ik dus nog iets zien te fabrieken dat een top image boven aan zet, een bottom onderaan, en de 1px middelstuk nét zo vaak herhaalt tot die helemaal compleet is?!