Volgens je profile ben je 14 jaar. Is het dan misschien niet slimmer om eerst wat meer te bekijken wat je nou eigenlijk echt wil doen. Het is natuurlijk erg aantrekkelijk om wat bij te verdienen en zeker als een ander het nog voor je maakt ook. Maar zo werkt het niet altijd.
* Hoe wil je leiding geven als 14 jarige? Ikzelf ben 20, vrij veel ervaring met projectmatig werken, uml en alles wat er bij komt kijken.
* Wat is voor mij het voordeel als ik bij jou in dienst ga tov zelf beginnen? Ik moet 50% afstaan, wat krijg ik er voor terug? Collectieve verzekering? Pensioenopbouw? Financiele hulp als er weinig vraag is naar websites?
Ik snap echt niet dat mensen moeite besteden aan deze post. Gewoon slotje en klaar ermee. Maar uit respect voor Arjans lopende vragen houd ik het wel even open.
Dit soort kinderen (TS) moeten echt weer eens naar school want het niveau is echt dramatisch, anders kan ik het gewoon niet zeggen.
Dank je Erik, maar gezien Kevin's werkwijze zal hij hij vragen waarschijnlijk nooit meer lezen. Ik wou nog een verhaaltje beginnen over aansprakelijkheid en de kamer van koophandel... maar dit soort jochies kijken alleen naar geld en 'respect' van hun 'msn-vriendjes'. Zodra er iets mis is gaan ze uithuilen bij papa en mama, krijgen ze een lollie en is het allemaal koek en ei :P.