Ik heb in de aanbieding:
+ @hotmail.com adressen (250mb)
+ @yahoo.com adressen (onbekend mb)
+ @gmail.com adressen (2gb)
+ moerstaal adressen (0,5mb)
PM me voor meer info+gratis adres!!!
Moet ik nog even doorgaan? Ik kan als je wilt wel een lijstje met 2.000 gratis adressen maken hoor!!!
Ik doe het voor 2 pyamajasjes (oh nee, t-shirts) + 5 van jouw e-mailadressen. Okay???
Jongens jongens... relaxed... take it easy... have a break... 3 bier... whatever. Alhoewel ik die opmerking van Jonathan wel kan waarderen :P.
Beste Kevin,
Zoals je wellicht wel gemerkt heb zijn de reacties hier misschien een beetje wazig maar dat heb je voornamelijk aan jezelf te danken. Ik vind het altijd wel leuk om websites te bouwen, heb zomenteen 3 maanden de tijd, maar door jou eigen wazigheid heb ik hier verder niet op gereageerd. Je hebt een hoop eisen, geen tegenprestatie en een hoop onduidelijkheden. 100deren uren heb ik geinvesteerd in het maken van websites voor goede doelen en ik vind dat ook leuk om te doen (zoals bijv. wat dingen die ik aan het proberen ben voor exchange) maar dat doe ik omdat die organisaties heel open en eerlijk zijn.
Wat je had moeten doen is wat meer vertellen over fm-productions.com, wat voor organisatie is dat? Doelstellingen? Medewerkers? Verder had je een link kunnen geven naar die website die al gemaakt is maar waar de scripts van ontbreken. Het is altijd wel prettig om te kijken in wat voor code ik (of andere) verder moeten werken. Conclusie... meer informatie en openheid!
Doet mij weer denken aan iets grappigs. 2 weken geleden was ik met 5 goede vrienden een dagje naar Turkije geweest. Bodrum, erg touristisch maar wel dik lachen. We gingen mee met een 'tour' langs van alles en nogwat. Beroemde plekken, moskee, goudsmit en zelfs een modeshow. Kosten, 0 euro :P. Vet wazig maar wel lachen een uurtje of 2. Ergens onderweg stond een gozer met een koelbox met water. 'Cold water, 50 cent!', 'Cold water, 50 cent!'.
Enkele seconden daarna stonden wij naast die gozer: 'Empty bottle, 20 cent!'. Ik vond dat water niet te zuipen dus ik stond er naast 'half-empty bottle, free water, 20 cent!'. Je had die gozer zijn gezicht moeten zien toen we er gewoon naast bleven staan :P. Priceless! Maar als je het zo via een forum uitlegt is het een stuk minder leuk :P.
lol, grappig, maar uhm, ik ben nie zo in uitleggen, maar degene die voor ons scripten (vast) krijgen in plaats van een loon ongeveer de helft, mss meer, voor hun eigen. Omdat scripter zijn, zijn goede tijden heeft en slechte tijden. Daarmee. Als je nog wat meer vragen hebt kan je altijd mailen naar [email protected] (hierop spam krijgen geeft nie veel)
Je maakt het alleen maar onduidelijker voor ons. Dus als iemand in vaste dienst is maken ze een website voor een bedrijf, dan krijgen ze de helft van de opbrengst en de andere helft verdwijnt?
Volgens mij wordt het steeds vager. Ze werken vrijwillig en onbetaald. Krijgen ze een keer toch ergens geld voor dan moeten ze dat (een deel) bij jullie inleveren???