Wij zoeken een vrijwilliger die in dienst van osn wilt werken. Het is een gevarieerde job. Het is ook iemand die onze site script.

Wat moet je kunnen:
De meeste PHP technieken.

Loon:
* + 50% van wat je binnenkrijgt,
* @fm-productions.com emailadres.

Mail mij op Mustek_at_fm-productions_dot_com
als je geinteresseerd bent of meer informatie wilt.
- NIET MEER REAGEREN, IK HEB AL IEMAND -
Misschien een beetje lullig maar een 15mb popbox kan je overal gratis krijgen
50 mb, zonder reclame en tis een pop box
F&M Producties klinkt als een bedrijf? Vrijwilligerswerk zit vaak een bepaalde ideologie achter? Misschien kan je iets verder uitleggen wat de ideologie is, of waarom iemand hier vrije tijd in zou steken?
Klinkt als, ok, we hebben mss wel al T-Shirts maar we werken alleen met vrijwilligers. En onze huidge php scripter is al met een project(je) bezig.
Maar wat Arend volgens mij bedoelde (naja, min of meer dan...), waarom werken jullie alleen met vrijwilligers?
En voor wie maken jullie die sites bijvoorbeeld? :)
Vrijwilligers zijn lekker goedkoop! :) Ik heb ook nog wat scripts nodig.

Beloning: een g-mail account. 2 GB aan ruimte, pop-mogelijkheden.

*ROFL*
Die beloning is een beetje een wassen neus inderdaad. Een gmail account heeft inderdaad 2 GB. Als je iemand zover wilt krijgen dat hij min of meer op vrijwillge basis mee gaat werken zou ik zoveel mogelijk over de ideologie van het bedrijf vertellen.
ik heb ook nog wel een gratis gmail account in de aanbieding. hoef je niet eens een website voor te maken
Ik zou graag hebben dat enkel de personen die geïnteresseerd zijn antwoorden, dank je.

Reageren