Op jullie website staat niks over wat fm-productions is, wat ze doen, waarom etc etc. In ieder geval ik, maar ook andere geinteresseerde zullen simpelweg niet reageren omdat het allemaal een beetje te wazig is.
Ik zou graag hebben dat enkel de personen die geïnteresseerd zijn antwoorden, dank je.
nofi, maar als je reageerd, reageer dan even op de vraag die Arend in middels al 2x gesteld heeft en ik herhaald heb, dan krijg je misschien ook nog serieuze reacties.
Met deze reactie vraag je gewoon om ook vage reacties te krijgen.
Op deze manier wek je de indruk dat je met vrijwilligers wilt werken omdat ze niet betaald hoeven te worden en je dus niets hoeft te betalen voor de ontwikkeling van de website, maar wel het bedrag dat de opdrachtgever je betaald in je zak kan steken.
Wanneer je verder kijkt en het PHPbb forum bekijkt zie je dat er mafia-achtige spelen worden gehouden.
Om dit serieus te nemen... wat zal ik zeggen... volgens mij is alles door serieuze PHP'ers al gezegd !!
Nouja, als het werkt is het natuurlijk een lucratieve buisness. Misschien gaat het ook wel werken bij de albert heijn achter de kassa. Niets mis op het gebied van het kapatalistisch denken dunkt me.
OK, reden waarom vrijwilligers: Wij willen anderen die niet zo goed zijn in PHP ook een kans geven om eens te helpen. Daarmee hoop ik op de vraag van Arend geantwoord te hebben.
OK, reden waarom vrijwilligers: Wij willen anderen die niet zo goed zijn in PHP ook een kans geven om eens te helpen. Daarmee hoop ik op de vraag van Arend geantwoord te hebben.
Yeh right.
Vandaar de titel: 'Ervaren PHP scripter gezocht. (Vrijwilliger)'
Ik wil geen beginnerke dat nog maar net kent om iets te laten werken.
dit:
Ik wil een hele goede PHP-er, die alles kan, zodat ik hele mooie website's kan verkopen, ik geef die gozer eens een e-mailaccount en een pyamajasje, en ik word steenrijk!!!