Wanneer ik op de linkerrij (menu) hyperlinken klik zie je de tekst rechts erg slecht omdat de background donkergrijs is en het font zwart.
Verder ben ik een leek voor wat betreft dit soort spelen en dus blanco voor wat betreft de informatie hoe een en ander te doen. Met wat er nu aan informatie is en weergegeven staat kan ik er niet veel van maken en is het voor mij na 2-5 seconden niet meer interessant en ben ik gegaan.
@arendjan
hey ik heb hier neer gezed opmerkingen en tips niet afkraken als je hem lelijk vind zeg dan WAT je lelijk vind en wat ik moet veranderen om hem mooi te maken!
op jou manier kom ik ook wel aan 800 posts HET ZIJN LOZE POSTS
@lissy
de font color word aan gewerkt;)
en het is nog maar een beta dus duidelijk hijd komt nog wel;)
@niek
die wacht woorden tabel vond ik wel lache om te doen een beetje spelen met de layout en het is een beetje meer blad vulling.
en die error ik weet niet welke error zou je hem alsje blieft hier even willen posten dan kan ik hem fixen;)
Ik heb wel wat op een aanmerkingen, zulke layouts zijn erg standaard, en daar komt nog bovenop dat ik hem een beetje slordig vind. Bij grotere resoluties wordt het gat tussen menu en content erg groot. Zo te zien houd je rekening met 800x600, daar is opzich niks mis mee, maar houd dan ook rekening met resoluties groter dan 1024x768, ik denk namelijk dat heel veel mensen tegenwoordig 1280x1024 als resolutie hebben (of in die richting), en ook nog groter. De manier om daar rekening mee te houden is een liquid layout te maken. Een andere oplossing is de layout een vaste breedte geven, maar dan houd je het probleem dat het erg smal wordt als je een grotere resolutie draait.
Niet slecht opvatten hé ;) Maar ik heb wat last met het lezen van de witte (Times New Roman, zie hierboven) letters op de felle oranje achtergrond.
Ook zoals hierboven vermeld, is het beter als je de site volledig liquid maakt. Het gebruik van frames is zeer sterk af te raden. Waarom moet je zelf maar eens eventjes uitvissen ;) .
Als ik jou was zou ik als lettertype Arial nemen, het oranje bannertje minder fel maken en je layout gewoon 'vast' maken op 800*600 omdat het moeilijk is met zo'n spel de pagina volledig vullen te maken op 1280*1024 ;) .
dankje wel Willem jan!
dat noem ik nog eens een goede post
het was een goed idee om de topframe table uit te reken hij lijkt nu een stuk mooier! bedankt
ik zelf werk ook op 1280x1024 resolutie en ik heb m er al juist op gefokust dat hij in zo veel mogelijk resoluties mooi zou zijn dus heb een redelijk standaard maat gepakt zodat hij in 800x600 goed zou lijken en ook nog wel goed in 1280x1024 ik ben er ook wel in staad om er zon liquid layout van te maken als ik er maar wat van snapte:P
en ik ben ook al op zoek geweest om meer kleuren te gebruiken maar ik weet niet waar ik nog meer kleur kan gebruiken als ik de bgcolor van de tabelen op groen zet ofzo dan ik het net een carnavals site en als ik de letter kleur verander dan is het lastiger te lezen(wat voor letter type raad je trouwens aan voor een site??)!
dus als er mensen zijn wie opmerkingen hebben over waar ik meer kleur zou kunnen gebruiken post het maar;)