heey ik ben bezig met een site voor mij zelf maar ik vraag mij af of de layout wel goed is enzo.

als jullie opmerkingen of tips hebben hoor ik het graag!

http://da3.awardspace.com

soms is de site langzaam maar dat komt doordat ik op een gratis host zit, script is snel genoeg!

test account:
nickname: test
pass: 123
So? Om iets uniek te maken, moet je al héél lang zoeken.

@ Devon: Nog een kleine tip misschien ;) . Ofwel gebruik je Engels ofwel Nederlands, maar niet door elkaar :) Dat slaat werkelijk op niets :) ! Zie bv op de 'Mijn profiel'-pagina ;) !
@ Devon:
Verander

<table bgcolor="#333333">

es in

<table bgcolor="#333333" width="95%" cellspacing="0">

in het script van je menu ;-)!
@ willem jan
haha goed gezegt ;)

@ponzi
wat praat je nou over fucking orgineel??
de layout is orgineel!
de inhou van een site is tog bijna niet meer orgineel te maken wat dancht je van al die verkoop site's, online stores, crime games, enzovoort

en we zijn hier bezig met die layout en niet de orginalitijd van de site!!

nou als er nog mensen zijn die ook nog goede opmerkingen kunne maken dan mogen ze dat doen maar nesen zoals ,jop, ponzi en jordy mogen gaan

tips worden altijd ge wardeerd
Alweer @ Devon nog 'n update:

Doe eerst de update 2 posts hierboven en verander dit:

<table width='600' align='center' bgcolor='#333333'>

in

<table width='95%' align='center' bgcolor='#333333'>

Dan zul je al 'n mooi effect krijgen ;-)!
@ Devon: Even ter uwer informatie, ik verdedigde je idee... Het was tegen Jop... Ik bedoelde dat als een idee/concept zelden origineel is. Iemand anders zal het al hebben uitgevonden ! Misschien eens beter lezen volgende keer ;) !
@aymeric dl
dankje voor je goede tips;)

maar je laatsje post voor welke pagina bedoelde je die??
Laatste post is @ al je gewone main pagina's, dus die in het mainframe wordgen geopend, daar waar nieuws etc staan! Als je dat doet, gaat je pagina mooi gevuld worden ;-)!
@ponzi
sorry ik had niet goed gelezen:$

@aymeric dl
maar is het dan niet zo dat alles door elkaar gaat staan als mensen met een klijne resolutie mijn pagina bekijken ??

@aymeric dl ik vind het menu tog niet zo mooi:S het oude was denk ik mooier
devon schreef op 09.08.2006 12:44
@ponzi
sorry ik had niet goed gelezen:$

@aymeric dl
maar is het dan niet zo dat alles door elkaar gaat staan als mensen met een klijne resolutie mijn pagina bekijken ??
Neen juist niet ;-)!
Nu staat er een vaste width van 600px ;-)! Als mijn mainframe bij mijn pc dus bv. 300px is, dan gaat hij niet in het mainframe kunnen.
Nu als je 95% van de beschikbare px nemen. Dus als mijn mainframe = 300px dan is die tabel auto = 95% van die 300px ;-)! Begrijp je?
@aylmeric dl
nou het word er nu ook net echt beter op kijk maar op de gebouwen pagina en de home pagina:S

Reageren