Ik zou je lay-out, omdat het toch op een bepaald abstract niveau zit te spelen wat meer voorzien van foto's, tekeningen of wat dan ook die de wereld waarin je speelt iets minder abstract maken.
Ik mis eigenlijk uitleg over de site (ik ben niet zo'n RPG-monster) en snap niet direct waar vrouwen en werkers goed voor zijn? Of waarom het een uitdaging is mij daar in te verdiepen.
De grondstoffen breder is al verbetering, ookal bedoelde ik eigenlijk over hele scherm (had niet gezien dat je met frames werkte), maar het vakje eronder (gebruiker info) moet wel wat naar onder, is er weer zo tegenaan geplakt.
Layout is wel mooi, die combinatie van oranje met zwart.
Maar de rangschikking van het menu etc, lijkt om eerlijk te zijn nergez op :-)! Dat moet je verbeteren, voor de rest wel leuk ;-)!
@jordy
het gaat nu ook niet echt op scripting want ik dacht voordat ik verder ga moet ik eers de layout gaan doen voordat ik strax hele maal in de knoop zit en dan alles overnieuw moet doen
@willem jan
topframe(gebruiker info) is al gefixt, en alweer bedankt het ziet er weer een stuk beter uit (willem jan geeft op afstand de beste tips/opmerkingen)
@aymeric DL
klop het menu is niet mooi!
heb je ideen over hoe ik dat zou kunnen verbeteren??