@ Kalle: goeie tip! Voor FireFox krijg je dan nog steeds een melding over een plugin, maar dat heb ik inmiddels ook opgelost. Zie de link op de pagina zelf.
Ja erg leuk gedaan Jan. In IE en FF werkt het perfect. Ik irriteer me alleen altijd mateloos aan de afschuwelijke buttonstijl van IE. Ook stuk beter is dat je het GOED en FOUT naast de notenbalk hebt gezet en de toetsen hebt gecentreerd. Net werk!
Ik weet niet meer wie het was, maar dat vond ik zelf ook een goed idee, is wanneer je het fout hebt je laat zien welke nood het wel is, door de toets een rode border te geven ofzo en de letter.
En misschien wanneer je 15 vragen hebt beantwoord dan op alle toetsen de desbettrefende letter ziet.
Het voordeel hiervan is dat je dus direct kan leren van je fout. Maar als je dit gebruikt voor een SO ofzo, moet je dit weer niet doen :P.
Iig mooi gedaan.
@ Kalle: bedoel je met buttonstijl de 'start' button? Daar kan ik nog wel een plaatje van maken.
Na een fout de goede toets een rode border vind ik ook wel een goeie. Dan moet ik dus een <area> tag kunnen stylen. Ga ik even uitzoeken.
De goede letter in de toets laten zien vind ik ook wel een goed idee, maar daar moet ik even op studeren. Zou met een div en display: none kunnen, die op block gezet wordt of zo.
Erg mooi gedaan.
Misschien is het ook leuk om aan het einde het hele liedje dat je hebt gespeeld te laten horen, daar word het voor je leerlingen denk ik wat leuker door