@ ArendJan: ik denk dat het met je beveilingsinstellingen voor IE te maken heeft. Hier krijg ik geen meldingen in IE en werkt het goed.
Als je in IE extra > opties doet en dan tabblad 'beveiliging' dan kun je op een button 'aangepast niveau' klikken. Daar kun je de opties voor activeX instellen.
[quote=Kalle schreef op 15.08.2006 20:53]Ik zie nog geen timer...
Ik wacht geduldig af.
Het is nu nog een alertbox aan het eind. Ik ga hem zo in de score verwerken.[/quote]
Ja ik zie het nu, ik dacht per vraag 10 seconde ofzo. Dat je het zo bedoelde. Maar op de manier die jij nu hanteert moet iemand zich steeds verbeteren.
Misschien voor fanatiekelingen een top5 tijd maken en een timertje laten lopen die zichtbaar is. Vinden kindertjes vaak leuk, waardoor ze het willen doen.
@ Jan: Ik heb niet heel het topic gelezen, maar ik heb de indruk dat het bij mij niet echt werkt :s ? Je moet toch gewoon op start duwen en dan een noot op het klaviertje of ben ik nu zo ongelooflijk dom? Bij mij doet ie dan gewoon niets. Oh ja, ik gebruik FF 1.5.0.6 ;) .
Ik gebruik IE en het werkt geweldig. Ik ben nou niet echt prof piano speler. kspeel liever viool. :)
[flashback]
Toen ik een gekneusde pols had heb ik geoefend met het oplezen van tonen. Zat ik daar een muziek-stuk op te noemen. "A E B" Maar 4 weken niks doen heeft ook niet erg veel zin :)
[/flashback]
Super leuk bedacht! Ga ik aan mijn muziekleraar laten zien. Kijken wat hij haalt :)