Hallo allemaal,

ik ben bezig met een JavaScript spelletje voor mijn muziekleerlingen voor het komend seizoen. Zouden de muzikale leden van PHPhulp eens willen testen?

Ik heb zelf al getest in IE, FF en Opera op Windows.

De witte toetsen kun je alleen op de onderste helft aanklikken. Die imagemap moet ik nog wat uitbreiden.

Opmerkingen, tips, bugs, ideeën voor uitbreidingen zijn allemaal welkom!

[edit]
en natuurlijk de link
[/edit]
IE werkt wel na vele malen klikken op OK,

score:
93,33 (14 uit 15)

tijd:
92,31

Ik kan wel erg goed noten lezen, zing al meer dan 7 jaar in het Kathedrale koor in Den Bosch, maar speel nooit (lees: kan niet spelen)
Ziet er goed uit alleen je eerste image map heeft als locatie #.php ???? lijkt mij niet goed.

Verder mijn scoren op deze sleutel is echt belabberd. Heb meer ervaring met een cello en een bassleutel weet zeker dat mijn score daar een stuk beter ligt.

Misschien kan je ook eentje maken dat je de naam van de noot moet opgeven of een noot op de juiste plaats moet plaatsen op de lijnenbalk
PHP Newbie schreef op 15.08.2006 22:35
IE werkt wel na vele malen klikken op OK

Ja, dat heeft met security settings te maken. Zie eerder in dit topic.
Jan,

Ik kan denk ik nog wel aan het cd-rommetje komen van mijn muziek methode die ik op school gebruik.

Daar heb je ook allemaal van dit soort dingen, alleen weet ik niet meer op het JS, of Flash was
in FF doet hij het bij mij niet omdat ik quicktime niet geinstalleerd zou hebben, is wel het geval, maargoed, dat ligt dus aan mijn kant.

dus IE opgestart, en zodra ik dan dezelde URL aanroep loopt IE vast, (reageert niet meer e.d.), dit tot twee keer toe. dus het was vast geen toeval.
Stefan van Iwaarden schreef op 15.08.2006 23:13
in FF doet hij het bij mij niet omdat ik quicktime niet geinstalleerd zou hebben, is wel het geval, maargoed, dat ligt dus aan mijn kant.

Ik heb een gebruiksaanwijzing gemaakt voor FF users die geen geluid krijgen. Er staat een link op de pagina.
PHP Newbie schreef op 15.08.2006 23:12
Jan,

Ik kan denk ik nog wel aan het cd-rommetje komen van mijn muziek methode die ik op school gebruik.

Daar heb je ook allemaal van dit soort dingen, alleen weet ik niet meer op het JS, of Flash was

Ik hou me aanbevolen! Ik ken in ieder geval geen site die precies zoiets doet als mijn experiment, dus voorbeelden zijn welkom.
Ik vind het een goed idee.

Je zegt experiment. Welke kant wil je hier dan mee op?
Wil je het gaan gebruiken voor meer dingen qua muziek. Ik vraag me af waarvoor dan.
@jan: tuurlijk met geluid, op een mac mag je toch geen problemen hebben met quicktime he.

oja, de timer zit er nu ook bij
Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor geen geluid. En ik krijg ook geen popup ofzo over Quicktime. Heel raar. De timer werkt wel (je krijgt in een alert()-box je tijd te zien).

Ik zit op Mac OS 10.3.9 en heb Firefox versie 1.5.0.6.

Groet

[edit]Heb ook al de buffer geleegd en appeltje+shift+r gedaan...[/edit]

Reageren