Ik heb nu een computer met Windows media center 2005, zonder internet. Nu krijg ik ineens de melding dat ik Windows moet activeren. Ik klik braaf op ja en dan krijg ik de melding dat windows al geactiveerd is.

Okee, ik klik braaf op OK en windows meld af. Meld ik mezelf weer aan. Hoppa, precies hetzelfde.
Ik denk, nou ja, dan klik ik toch op nee? Dan meld je pc af, en kun je weer opnieuw. Ik dacht, dan flikker ik de Windows cd in de drive, misschien helpt dat, maar nope, nix veranderd.

Nu kan ik dus mn pc niet meer gebruiken. En dat is niet zo leuk.(eufemisme)

Dus vraag ik : weet iemand waar dit aan ligt en wat ik dan moet gaan aanpassen in ingewikkelde DOS schermen etc...?
Een simpele oplossing is even een netwerkkabel erin drukken.
En dan? Online activeren ofzo? Ik kom helemaal niet in Windows. Dus ausgeschlossen...
Format C en linux er op? :P

nee, hoe kan het nu dat windows niet meer opstart? Kan je even in de veilige modus opstarten?

succes!
Even met microsoft bellen anders?
@Arend
Volgens mij heeft dat ook weinig zin, het enige wat ze dan zeggen; installeer hem maar opnieuw.

Maar misschien dat ze voor de verandering wel eens wat nuttig kunnen zeggen, dus je kan het iig proberen :)
Good luck!
Hmm, het enige waar ik op kan komen is dat je een illegale hebt, en dat de Windows Update die nieuwe check heeft binnengehaald. Maar lijkt me eigenlijk wel mogelijk om dan alsnog een nieuw nummer in te voeren :s
Grote kans dat ie inderdaad illegaal is! :-)
mijn windows is ook illegaal, maar er zijn tooltjes voor hoor ;)

Updaten werkt prima hierzo....
Erik schreef op 22.08.2006 08:48
mijn windows is ook illegaal, maar er zijn tooltjes voor hoor ;)

Updaten werkt prima hierzo....

Krijgt alleen steeds de melding dat je een illegale versie hebt. Ik spreek uit ervaring :(

Reageren