Ik heb nu een computer met Windows media center 2005, zonder internet. Nu krijg ik ineens de melding dat ik Windows moet activeren. Ik klik braaf op ja en dan krijg ik de melding dat windows al geactiveerd is.
Okee, ik klik braaf op OK en windows meld af. Meld ik mezelf weer aan. Hoppa, precies hetzelfde.
Ik denk, nou ja, dan klik ik toch op nee? Dan meld je pc af, en kun je weer opnieuw. Ik dacht, dan flikker ik de Windows cd in de drive, misschien helpt dat, maar nope, nix veranderd.
Nu kan ik dus mn pc niet meer gebruiken. En dat is niet zo leuk.(eufemisme)
Dus vraag ik : weet iemand waar dit aan ligt en wat ik dan moet gaan aanpassen in ingewikkelde DOS schermen etc...?
1) Weet ik niet zeker, ik dacht een copy
2) Nee
3) Als ik aanmeld, moet ik activeren, zie verhaal in starttopic en kan ik dus niet in mijn windows komen
4) Ja
5) Nee
Ik heb nu een upgrade van Windows XP erover heen gegooid en nu start de pc niet eens op, hij slaat telkens af bij dat laadbalkje....
Ik zit nu met een heel groot probleem. Ik kan niet meer in Windows komen, geen een modus werkt, en stop ik de XP cd erin om alles te formatteren etc..., start de cd niet op en de computer start telkens opnieuw op....
Dat komt omdat de cd niet legaal is en dus niet bootable, dan heb je dus echt een probleem, en moet je miischien formatteren met oude Windows 98 ofzow!